Soner Orhan'ın Tek Kişilik Mikro Güncesi

Illuminati için geri sayım

24 Eylül 2011 Soner ORHAN 116 Comments

Illuminati için geri sayım

Öncelikle bilmeyenler için “Illuminati” nedir onu açıklayalım. Wikipedia’ya göre

“1776 yılında Almanya’nın Ingolstadt kentinde, Adam Weishaupt isimli Kabbalacı bir Hukuk Profesörü ve Baron von Knigge ile diğerlerinin yardımıyla kurulan gizli topluluk. Illuminati, “Aydınlanmış Olanlar” anlamına gelmektedir.”

Illuminati tarikatı, örgütü ya da ne derseniz deyin şuan dünyanın en karanlık ve en güçlü yapılanması olarak gösteriliyor. Dünya üzerinde inşa edilmesi yok edilmesi gereken hangi ülkeler varsa Illuminati’nin finansörlüğünde örgütleniyor. Dünyanın arka planda kalmış en zengin ve çok bilinmedik aileleri bu örgütün birer üyesi.

Asıl konunun mevzusu Illuminati resmi sitesinin ana sayfası. Anasayfaya an itibariyle tıkladığınız zaman sizi simsiyah bir ekran karşılıyor. Bu anlamsız gibi görünen sayfanın sol üst köşesini bloklama yani sürükleyip seçerek işaretlediğiniz zaman ya da çift tıkladığınız zaman geriye doğru işleyen bir sayaç var.  Ben buraya yapıştırdığımda

74 days + 5h :38m : 36s bir geri sayım vardı. Dünyayı kana bulayacak büyük kitlesel bir olaymı olacak, birşeylerin ya da birinin doğum günü mü kutlanacak ya da farklı bir olay mı olacak merak konusu!

Ama işi daha ilginç kılan ise anasayfasa sağ tıklayıp “Kaynak Kodu” ya da “Kaynağı Görüntüle” dediğiniz vakit 61. satırda yazan

“Sorry, you are too late.”;

“Üzgünüz, geç kaldınız” yazısıyla ne demek istiyorlar kimse bir anlam çıkarabilmiş değil.

Ama bundan bir anlam çıkarmak isteyenler için bilgisayar takvimi o güne alınınca yani 7 Aralık 2011 gününe geri sayım yapan sayaç yerine size başka mesaj veriyor. Yani  sosyal mesajı erkenden almak isteyenlerin başvuracağı bir yol bu.

Şuan için gizemini koruyan sadece o gün ya da daha ilerisi günlerde ne olacağı? Küresel krizler desem bu zaten sıradanlaştı. Büyük olaylar desem dünyada olayların olmadığı bir gün zaten yok. Bakalım çok koftan bir haber mi çıkacak yoksa dünyayı yeni bir belamı bekliyor?

anasayfa, countdown, geri sayım, Illuminati 2011 Yazıları, Günlük Yaşam

116 Comments → “Illuminati için geri sayım”

  1. Sesli Chat 1 year ago   Reply

    saçmalıktan başka by değil bence

  2. nazlı 1 year ago   Reply

    yaaa şu siteleri kapattırın kardsım bu ne ya insanların beynini saçma sapan seyler ıle dolduruorsunuz yok ole bısey varsada adı üstunde gızlı bı orgut kım bılebılır ne sacmaaaaa

  3. hasan 2 years ago   Reply

    Mustafa kardeşim 7 aralıktan sonra kayboldun. Nerdesin? Yorumlarını takip ediyordum.

    • Mustafa 1 year ago   Reply

      Arkadaşlar zannedersem bir süre önce yazdıklarım artık tarafınızca da doğrulanmaktadır. Olaylar üç aşağı beş yukarı tarif ettiklerime benzer şekilde gelişmekte.Savaşın daha erken çıkması da olasıydı ancak takdiri ilahi zaten neden sonuçlar Allah nezdinde sürekli değişebilir. Ancak zannediyorum ki artık birçoğumuz hemfikiriz çok yakında büyük yıkımlar olucak. Allah hepimizin yardımıcısı olsun. Diğer söyediklerim de bunlara paralel olarak gerçekleşicek. Doğru yolda olmaya bakın. Biryerlerede ciddi stok yapın. Esasında aşağıda yazdıklarımı da toplayıp biyerde paylaşmakta fayda var. Nekadar çok insan haberdar olursa okadar iyi olur. Bunların bir kısmı ciddi stratejik araştırma tahminleri büyük kısmı da zaten manevi bildirimlerdir. Allah affetsin kesinlikle kehanet değil, insanlar haber alsın doğru yolda olsun diye yazdım.

  4. f.the.system 2 years ago   Reply

    Artık çok geç, bugüne kadar hazırlanmış olan planlar devreye girdi. Evet 7aralık geçti ve çogunuz gülüyorsunuz; ‘hani uzaylılar gelmedi, hani ekonomi çökmedi, hani savaş nerde’ diyorsunuz. Illuminati böyle büyük bir eylem yapıp, milyonlarca insanı karşısına almayı göze alabilirlermiydi. Mantıklı olalım biraz. Bu geri sayım biz eylem yapıcaz anlamına gelmesin, ama bu sayım çok önemli. Bu arkadaşlar yıllardır ülkeleri yönetiyorlar. Ve planladıkları yapıya zemin hazırlıyorlar. Bu tarihten sonra yönetmekten çok kendi planlarına yönelcekler.

  5. Sem 2 years ago   Reply

    ISIN GERCEGI OLAN BITEN GERI SAYIM SONUCU ILLUMINATI.ORG SAYFASI KAPANMISTIR…..GORDUGUM OLAY BUNDAN IBARET ………..

  6. SABİNA 2 years ago   Reply

    BEN İLLUMANTİ FİLAN DİYE BİŞEY VARMIŞ GİRDİM SİTEYE VE BUGÜN YSNİ 4 5 FİLSN SY ÖNCEDEN BERİ BAKIYOM BU GÜN GÜN SIFIR SAAT SIFIR DAKİKA 45 FİLANDIR HERARDE O SİTE AÇILMIYO NEDEN ESAPLADIM HEMDE DÜN BAKMIŞTIM BU GÜN AÇILMIYO AMA EN ÇOK İNANDIĞIM ALLAH O YÜZDEN BUNLARA İNANMAYIN

  7. Armut 2 years ago   Reply

    Hani ölmedik ya la :-) ya arkadaslar cok da kendinizi kaptırmayın olacak varsa olur erzaklar i tüketmeye başlayın siz en iyisi :)

    • eray 2 years ago   Reply

      armut arkadaşım bişi olcak denmedi belkide toplantı günleriydi ve uzun zaman içinde yayarak yapcaklar planladıklarını ve mustafa arkadaşımız doğruda sölese yanlış dahi olsada genede aklımızın bir köşesinde dursun ruslar gelirse bilki var ki yoldalar üç gemide gitti türkiyeden e o zaman armut arkadışım bir kez daha düşünmek lazım demii…

  8. emrah 2 years ago   Reply

    illuminati bence 45 dakika sonra PaPa’ya suikast düzenleyip, amacına ulaşacak. Kehanete göre şu an son Papa görevde. Papanın öldürülmesiyle de kiliseler dönemi resmen sona erecek.

  9. muttalip 2 years ago   Reply

    bence çok saçma bişey yalan

  10. Muhammed88 2 years ago   Reply

    Merhaba bütün yorumları tek tek okudum ve İlluminati tarikattını cıddiye almak gerektiğine karar verdim.
    Benim komplo teorime göre yarın saat 15:00 de Türkiye’deki tüm bankacılık sistemi ve finans sektörü çökecek. Bankalardan para çekmek ve kredi kartını kullanmak mümkün olamayacak. IBAN sistemine geçildiği için ekonomik çöküş tüm bankaları etkileyecek.
    Neden böyle bir tahminde bulunuyorum?
    Çünkü:
    1. si İlluminati.org sitesinin kaynak kodunda ABD doları yazıyor bu da yapacakları hamlenin ekonomik olabileceği yönünde bana fikir veriyor.
    2. si Bu gün okuduğum şu haber de
    http://ekonomi.milliyet.com.tr/-ihtiyac-kredilerindeki-artis-tehlikeli-onlem-bekliyoruz-/ekonomi/ekonomidetay/03.12.2011/1470519/default.htm
    Akbank genel müdürü Ziya Akkurt’un ‘Nakitte kalın, faizler düşebilir, TL ile uzun vadeli borçlanmayın’ şeklinde uyarıda bulunmasıdır.
    Neden Türkiye’yi hedef alacaklar? Çünkü BOP ve tek dünya düzenini uygulayabilmek ve Fırat – Dicle nehirleri arasını bölgede yaşayan halkı aç ve bilgisiz bırakarak(kasten yanlış bilgilendirerek) isyan ettirerek Türkiye’den bölüp yönetebilmek için.
    Neden şimdi?
    Çünkü İran ve İsrail(ABD) savaşın eşiğindeler ve olası bir savaşta Türkiyeyi güçsüz bırakıp istedikleri gibi kullanmak istiyorlar.
    Ne yapmalı?
    Bence herkes banka hesaplarındaki paralarını kriz gelmeden önce nakit olarak çeksin dicem ama bu durumda da eğer herkes bankalardaki paralarını çekerse bankalar kimsenin bir şey yapmasına gerek kalmadan çökebilir. En iyisi illuminati tehdidini ciddiye alanlar paralarını çeksinler. Zaten vatandaşların çoğu uyuduğu için ekonomik kriz olmaz da nükleer patlama, metor çarpması gibi bir şey olursa finans sektörüne pek bir şey olmaz gibi ama eğer komplo teorim tutarsa en azından elinizdeki nakit para ile birkaç ay, ülke kendine gelene kadar daha rahat yaşarsınız. Tabi ki bunların hepsi komplo teorisi. tutcak diye bir şey yok.
    Daha kötüsü ne olabilir? Bence ekonomik kriz, nükleer savaş, açlık, hastalık gibi dışsal uyaranlar ciddi birer sorundur ama mavi ışın projesi ile sürekli kafamızın içinde iluminatinin gönderdiği mesajları duymak ve bundan kaçamamak çok daha büyük bir sorun ve işkence olurdu.
    Öte yandan kuantum mekaniğine ve çekim yasasına inananlara göre 07.12.2011 tarihinde önemli büyük bir şey olacağı yönünde milyonlarca insanın zihninde oluşan beklenti kuantum olasılık durumlarını bu yönde çökmesine sebep olacak ve gerçekten beklentimize uygun bir gerçeklik yaşamamıza sebep olacak. Eğer insanlar geçmişte 7 aralıkta olmuş olayları ve oyun kartlarının bir bir gerçek çıkmasını referans noktası olarak kabul ederlerse(benim gibi) 07.12.2011 tarihi için beklentileri olumsuz olacak bu durum da olumsuz enerji yaymalarına ve sonuç olarak bütün bu insanların yaydığı olumsuz enerjilerin birleşerek kötü bir olayın oluşmasına sebep olacaktır.
    Sonuç olarak
    Eğer Müslümansanız Allah (C.C)’a güvenir ve ekonomik kriz de kopsa, 3. dünya savaşı da çıksa, uzaylılar empire state binasına da saldırsa yaşadığınız ve algılayabildiğiniz her şeyin Allah (C.C)’ın izniyle olduğunu bilir, imanınızı korur ve iyi işler yapmaya devam edersiniz. Sonuçta her canlı ölümü tadacaktır. Bu dünya’yı ele geçireceklermiş… Allah (C.C)’ın, cehhennemi insanlar ve cinlerle dolduracağım! diye bir ayeti vardır. Bu dünya da istedikleri gibi hüküm sürebilirler ama vakitleri kısıtlıdır. Ahireti için yaşayan ve mahşer gününün dehşetinden sakınan insanlardansanız bu tip örgüler ne kadar güçlü olurlarsa olsunlar yaptıkları çabalar boşunadır. Çünkü bu dünya’nın ahiretin tarlası, ekim yeri olmasından başka bir anlamı yoktur.

  11. Kürşat 2 years ago   Reply

    Söylediklerin gerçekten çok ciddi şeyler Mustafa.. Yakın bir zamanda savaşın çıkacağı konusunda hemfikiriz.. Yalnız savaşı ruslarla yapmamız biraz olanaksız gibi geliyor bana..Neden Rusya? Gelecekle ilgili söylediklerine inanmıyor değilim.. Buranın dışında bir çok kaynak okudum ve hemen hemen üç aşağı beş yukarı aynı şeylerden bahsediliyor.. Peki bu tezini doğrulayabilecek bizlere sunabileceğin bir belge varmı elinde..

  12. Okumaktan gözlerim yoruldu 2 years ago   Reply

    Arkadaslar hepimize tesekkür ediyorum baştan beri okuyorum yorumlari bir saattir aralıksız ellerinize saglik. Gercekten hic birsey olmasa hepsi saçma sapan seyler olsa bile böyle konuşmak tartışmak gibi güzel birsey var mi ya. Allah razi olsun hepiniz den . Samimiyetimle inanmıyorum bu olacaklara ama olma ihtimalini de ellerinizden çıkan emeğe saygı olarak aklımın bir köşesinde tutmak istiyorum . .

  13. kaos 2 years ago   Reply

    ne alakası var ya?
    neden bir yetişkin gibi yaptıklarınızın ya da yapmadıklarınızın sorumluluğunu üstlenmeyip başkasına atıyorsunuz ki? Toplum kadına mı endeksli, kadın mı mutlak güç? hem ‘bozulmuş kadın’ da ne ola? asıl bu cümlelerle siz erkeği düpedüz gerizekalıya indirgiyorsunuz. kadın yaptığı herşeyi kendi hür iradesiyle yapıyor, erkek de mağdur oluyor öyle mi?
    kadını her şart ve durumda kullanan, hakaretleri küfürleri için bile kadından başka malzeme bulamayan sonrasında da onlara aldandığını onlar tarafından bozulduğunu iddia eden zihniyetten daha aşağılık ne olabilir?
    burada günlerdir illuminatinin neye benzediğini ne yapmaya çalıştığını ve islamiyette mehdi’nin var olup olmadığı tartışılıyor. 7 aralık’ta bir felaket yaşanabilir, bilinmez, olsa bile şu malum geri sayımla bir ilgisi olduğunu düşünmeyeceğim. zaten yıllardır herşey öyle kötüye gidiyor ki yarın bir olay olsa ‘aha illuminaticilerin işi’ demek anlamsız, olsa da ben tesadüf diyeceğim. yaklaşık da olsa zaman bildirerek olaylardan bahsedilmesini fazla iddialı buluyorum ve bütün bunların İslam Dini’ne gölge düşürdüğünü düşünüyorum.
    Allah felaketlerden milletimizi esirgesin..

  14. Erkan 2 years ago   Reply

    Mazlum milletler, zalim milletleri bir gün mutlaka mahv-ı perişan edecektir. M.K.ATATÜRK

  15. Birisi 2 years ago   Reply

    Selamun Aleykum kardeşlerim.

    Bir düşman varsa bu televizyondur ve bunun gibi teknolojinin ürettiği oyuncaklardır. Bayanlar onun esiri olmuşlar, ahlaksız yaşam tarzlarını normalmiş gibi sunuyorlar. Kadın bozulunca haliyle toplum bozuluyor. Erkekler kadına aldanıyor. Beyinleri kadınlarla yıkanıyor. Embesil insan modeli oluşturuluyor.İnternette böyle ahlaksız sitelerde gençler ne kadar vakit geçiriyor? Düşünmeye üretmeye fırsatları kalmıyor.Bu bize değil bütün Dünya halklarına yapılıyor. Şöyle olacak böyle olacak diyerek korku imparatorluğu kurmaya çalışıyorlar.Aman ha diyorum aman ha kendimize sahip olalım.

  16. Erkan 2 years ago   Reply

    Sevgili Mustafa.

    Peki ben agresif tavrımı bir kenara bırakıyorum… Sizin tüm görüşlerinize saygım var ama ben kesinlikle Hz.İsa’nın ne de başka bir mehdinin yeniden geleceğine inanmıyorum. Çünkü geleceğine dair ne Kuran’da ne de gerçek hadislerde hiçbir işaretin olmadığını, sizin sahih hadis dediklerinizin de uydurma olduğunu biliyorum.
    Mansur’a cevap verirken “Hz.İsa Mesih demeyelim onu hristiyanlar der” demişsin, bana cevap verirken ise “mehdi değil Hz.İsa yeniden gelecek” diyorsun…
    Bir tek mesih kelimesinin geçiyor olması mı sıkıntı yaratıyor onu anlamadım.
    Sana katıldığım tek bir şey var, ben de kesinlikle yakın zamanda küresel bir savaş çıkacağına inanıyorum…
    Umarım bir Mustafa Kemal daha gelir, çok ihtiyacımız var. Çünkü ben Türk Milletini her daim sırtından vuran arapları düşünmüyorum, sadece kendi milletimizi düşünüyorum…
    Kimseye karşı agresif olmak istemedim, üzdüysem kusura bakmayın…
    Sevgiler…

  17. Mustafa 2 years ago   Reply

    Mansur kardeşim güzel şeyler yazmışsın doğru mesajlar vermişsin. Sadece ufak tefek yanlış anlaşılma varsa onları düzeltmek isterim. İsa Mesih diye yazmışsın ama sen de takdir edersin ki bu ifade daha çok Hıristiyanların kullandığı bir ifadedir ve bunu iki Mesih şeklinde – İsa Mesih ve karşıtı olarak da antichrist (Mesih deccal) diye ifade ederler. Biz bunu bu ifadelerle kullanmasak zannımca daha anlamlı olur.
    Bunun dışında Türkiye’ye aşırı güven diye bahsetmişsin, ama bunu hangi yazımdan nasıl çıkarttın anlayamadım. Ben hiçbir şekilde siyasi konuşmuyorum ve de tebliğ sorumluluğuyla da yazmıyorum. Bunları birçok arkadaş zaten beni tamamlayan şekilde aktarıyor zaten. Ayrıca Türkiye’nin ileriki dönemlerde hem doğal afet(Ege-su yükselmesi, İstanbul-Deprem, Bursa-volkan) hem de askeri olarak ne kadar zor ve aciz durumda kalabileceğini yazdım zaten. Ha bi yazımda Türkiye büyüyecek diye bi ifadem oldu eğer onu kastederek böle bir zanna kapıldıysan şayet o büyüme de zaten bu yönetimlerle ve Türkiye’nin bu haliyle olmayacak. Bilgin olduğunu gördüğüm için bunları doğrudan algılamanı beklerim aslında. Burda her şeyi açmıyorum çok detaya inmiyorum fark ettiysen. Bilgilerimi paylaşırken tarafsız olmaya da çalışıyorum. 2017 – 2018 gibi İstanbul yeniden fethedilince gelecek farklı bir gelecek. Ancak şunu da söyleyim bu ülkeye elbette güvenicem ve elbette koruyucusu olacağım bu ayrı. Birçok nedenden dolayı bu ülkeyi ve insanını sevmem, güvenmem ve korumam gerektiğini de iyi biliyorum.

    Erkan kardeş, yazdıkların oldukça agresif ve çok eksik ifadeler. Ayrıca hadi eksik ya da yanlış bilgilenmiş de olsan bunları kopyalayıp yapıştırsan da tutumun öncelikle beni daha çok etkiler ki hiç yapıcı değilsin. İnsanlar zaten bunları araştırıp okur bilene sorara teyit ederler. Mehdi konusunda en az 20 – 30 civarı sahih hadis vardır ve 100 kadar da mütevatir ya da zayıf hadis vardır. Bi kısmı uydurma da olmuştur tabi. Ama Ehli sünnetin üzerinde sabit kaldığı konulardır. Ha inanmamak kimseyi dinden çıkartmaz ama inanan insanlara ve Allah dostlarına saldırgan tutumunu da gerektirmez. Ayrıca Deccal de Kuran da geçmez. Ancak tüm peygamberler kendi ümmetlerini bu en büyük fitneye karşı hep uyarmışlarıdır. yine hadislerde mevcuttur. Ayrıca Şia inancından esinlenmiş yanlış bilgi olarak mehdinin yeniden geleceği şeklinde konuşuyorsun. Mehdi yeniden değil, Hz isa yeniden gelicek.Hz isanın yeniden gelişinin Kuranda işaretleri mevcuttur. İslami terbiye ve öğreti sadece Kuranı esas alıp hadisi ve sünneti göz ardı etmek anlamına gelmemeli. Ayrıca öylesine önyargılı bir şekilde işte şu şu risalelere bağlı kalıyo gibi ifade kullanıyorsun.. Ben ise öncelikle bilgimin çok geniş kaynaklı çok geniş taramalı olduğunu ifade ediyorum. Ha okuduysan şayet risalelerde verilen bilgiler şuan benim yazdıklarım kadar da net değildir , bazıları da tahmini verilerdir.. inanmaman kendini bağlar ve insanlara bu şekilde önyargın ve agresif tutumun bilgilerini haklı ve doğru çıkartmaz. Ben o kopyaladığın yazıları ve çok daha fazlasını da okuyup geçmişim zaten. Lütfen bu ifade ve bilgilerimi de inanan arkadaşlara bir bilgi olarak düşün ve üzerine alınma.

    Ayrıca bi bilgi daha vereyim diyosun ya Mehdi Amerikan ajanı falan, o Mehdi çıktığı zaman zaten icraatlerinden cezbetinden ne olduğunu sen de fark edersin. O dönemde ise 2014 – 2015 lerle birlikte Türkiye çok zor durumda ve Amerikalılar Nato – BM Türkiye üzerinde. Adana civarındalar ve taşkınlık yapıyorlar.. Medineye kadar giriyorlar. işte 2016 – 2017 lerdeki büyük savaş diye bahsettiğim şey ise Mehdinin önderliğinde 1er milyon askerle her iki taraftan da o bölgede işte bu askerlere karşı yapılacak savaş. Bunlarda benim bilgim. Ama güzelce ifade ediyorum inanan inanır inanmayana da saldırmam asla. Bu bilgiler de beni bağlar zaten. Ben paylaşım yapıyorum.

    İlluminati diye başlayıp nerelere geldik. 4 -5 gün sonra da geri sayımı bitiyor. Görünürde hiçbir şey olmayacağını ama önemli bir başlangıç olacağını Mehdi çerçevesinde anlatmıştım. Ancak önümüzdeki belirtmiş olduğum savaş kapıda arkadaşlar. Bu yüzden (özellikle inanan arkadaşlar için) evlerinize 3 ay size yetecek erzak depolayınız. Yufka, makarna, çorbalık, patates, büyük tüp, ilaç vs. dükkânların açık olmadığı, işe gidilmediği, doğalgaz ve elektriğin olmadığı savaş zamanda bunların çok faydası olacaktır. İletişim hatları da vurulacağı için telefonlar da çekmeyecektir.Ona göre önleminizi alın. Ayrıca yorumlarda bir arkadaş, illuminatinin işi gücü yok da bizimlemi uğraşsın falan demişti herhalde ya da ne gücü var bunları oluşturmaya gibi yorumlar olmuştu. Bütün bu olacakları zaten İlluminati bizatihi organize etmiyor. Ha içinde bulunuyo bu öngörülerin aktivitelerin yönlendirmelerin. Ama şuanki beklemeleri sadece bu olacakları ve sonraki senelerdekileri onların da biliyor olduklarıyla ilgili. Ez cümle, En doğrusunu Allah bilir. Bizim yolumuzu düzeltmemiz Allaha dönmemiz en iyisi olur. Ve de tedbir bizden taktir Allahtan elbette.

    • Ali 2 years ago   Reply

      Sayın Mustafa Bey

      İlluminati’nin ne yapmak istediğini çok iyi bilen, farkeden biriyim.Dünyada Allah (c.c) tarafından gönderilmiş tüm dinlerdeki kıyamet alametlerini teknolojileri ile üretip insanları kandıracaklar.Sanki Hz. İsa (a.s) tekrar dünyaya gelmiş gibi, sahte bir Sur borusu sesi yaratarak.Nasa, Amerika ve herkes bu işin içinde.Tek sorum şu; Bizler, yani Allah’a (c.c.) gerçekten inananlar gerçek ile sahteyi nasıl ayıracağız?Gerçek Mesih ya da Mehdi geldiğinde bunun işareti nasıl olacak?Onlar kalp gözü kapalı ve acımasız Deccal’in askerleri.Bizler iki gözü gören Allah’ın (c.c) kulları…Ne yapacağız?Bu kadar iyi organize olmuş, piramit kafalı bu insanlar ile nasıl mücadele edeceğiz?
      Allah’ın (c.c) selamı sizlerin üzerine olsun…
      Sevgi ve saygılarımla…

  18. Sefa 2 years ago   Reply

    offf ne yorumlar gelmiş mehdidir kıyamettir arkadaşlar 7 aralık ünlü illuminatici bernini ‘nin doğum günüdür… ( dan brown’dan melekler ve şeytanlar’ı okuyanlar bilir) bu adamlar bunu her yıl kutlar bu yıl internetten duyurmuşlar o kadar….

  19. Erkan 2 years ago   Reply

    Merhaba Mansur;

    Ben de daha önce burada yazdım. tabi ki herkesin düşüncesine saygı duymak gerekiyor ama bizim inancımızda yani islamiyette kesinlikle mehdi inancı olmamasına rağmen, Kuranın kapağını açmayan bazı arkadaşların uydurma hadislere itibar ederek yana yana mehdiyi beklemeleri benim gerçekten kanımı donduruyor…
    İslamı ve Kuranı hiç bilmeyip Allah Dostu(!) diye bildikleri birtakım kişilerin risalelerini okuyup okuyup afyonlanan bu beyinlerin mehdi beklemesi tabi ki çok normal…
    Size ne olacağını söyleyim… Gerçekten bir gün küresel bir savaş çıkarsa birisi ortaya çıkacak ve diyecek ki: Ey Müminler, ben mehdiyim… Amerika bizim kardeşimizdir, sakın ola Amerika’ya kurşun sıkmayın. Amerikanın kahraman askerleri için dua edelim diyecek… Sonra da cia’ye rapor sunacak…
    O yüzden benim biricik tavsiyem gerçek İslam bilginlerinin dediği tabirle bu “sapkın inanç”tan vazgeçin ve gerçek İslama dönün…
    Sevgilerimle…

  20. Mansur 2 years ago   Reply

    Selam Hidayete tabi olanlara,

    Son derece yanlış bulduğumu belirttiğim bir algılamamı paylaşmak istiyorum. İsa Mesih gelince, şu anda kendisinin Müslüman olduğunu iddia edenler onun askeri olacaklarını öne sürüyorlar..Tıpkı Kur’an’da kendilerine Yahudi diyenlerin Yüce Allah’tan bize bir peygamber gönderde savaşalım dedikten sonra Allah’ın gönderdiği peygamberi ve komutanı kabul etmedikleri gibi..Şu anda zaten bir savaş var Şeytan ile Allah dostları arasında Hak ile Batıl arasında ve bu savaş Kıyamet Gününe kadar da devam edecek..Savaşta kimin hangi tarafta olduğunu bilmek istiyorsanız Kur’an’a bakın Resullullah (s.a.v) hayatına Sahih-i Buhari, Nevevi, Tırmizi, İmam Muslim, Riyaz’us Salihin gibi hadis kitaplarını alın okuyun..Okurken ayet ve hadisleri günümüze uyarlayın..O zamanın Ebu Cehilleri, Firavunları, Hamanlarının bugün kimler olduğunu bulun.. Mustafa kardeş görüyorumda Türkiye’ye yönelik aşırı bir güven içindesin..hepsi işgal altında olan mevcut İslam beldeleri içinde en aşağılık yönetime sahip olanlardan biri Türkiye’dir..Halkı en büyük aldanma içinde olan ülke Türkiye’dir..Müslümanlığın en az yaşandığı ülke Türkiye’dir..Allah’ın dostu olması ümit edilen El Kaide, Afganistan İslam Emirliği, Somali Eş Şebab Hareketi, Kafkasya İslam Emirliği, Irak İslam Devleti, Abyan İslam Emirliği, Pakistan Tehriki Talibanı vs..bunlarla savaşan Müslümanları çocuk, yaşlı ayırtetmeden dünyanın dört bir yanındaki paralı askerleri, insansız uçakları, uçak gemileri, savaş uçakları, tankları, topları, füzeleri ile katleden 44 ülkeden oluşan Haçlı Ordusunun en büyük müttefiklerinden biri ne yazık ki Türkiye’dir.

    Cenab-ı Allah Kur’an’da değişmez sünnetini açıklıyor ve diyor ki bir topluluk kendisinde olanı değiştirmedikçe kurtuluşa eremez, üzerine pislik yağar..Kaldı ki olacak olan olaylar aslında tek bir şeyin müjdesidir İnşha’Allah..Müslümanların canlarının, mallarının ve namuslarının yeniden güven içinde olduğu, cizye vererek kendi yöneticilerinin zulümlerinden güven altında bulunan zımmilerin olduğu İslam Hilafeti..Zafer Allah’ın, Peygamberinin (s.a.v) ve Müminlerindir..Doğrudur İstanbul yeniden fethedilecek, Roma fethedilecek İnşha’Allah..ancak önce İslam’a olan bakış açımızı yenilememizde şiddetle ihtiyaç var..Biz İslam’ın farz olan rükünlerini (Allah’a ve Peygamberine iman, namaz kılmak, zekat vermek, oruç tutmak, hac etmek) dahi yerine getirmiyorken, dostluğu ve düşmanlığı, sevgiyi ve nefreti, iyiyi ve kötüyü, güzeli ve çirkini kısaca bireysel hayatımızdan, komşularımızla, akrabalarımızla, arkadaşlarımızla ilişkilere, ekonomik, sosyal, siyasal, kültürel her anlamda İslam’a göre oluşturmuyorsak..ve herhangi geçerli bir mazaretimiz olmaksızın insanların heva ve heveslerine göre kurdukları sistemlere canı gönülden hizmet ediyorsak o zaman durum vahimdir..bu demektir ki kitabın bir kısmını kabul ediyoruz (işimize gelenleri) bir kısmı reddediyoruz..yani aslında biz katıksız bir münafık olduğumuzu ve kafirlerden daha aşağılık bir azabı hak ettiğimizi ne yazık ki itiraf ediyoruz demektir..(münafıklıktan, müşriklerden, kafirleri ve müşrikleri sevmekten, onları dost edinmekten Allah’a sığınırım)

    Şunu da hatırlatmak isterim Kur’an da Şeytanların (ins ve cin)gaybtan haber almaya çalıştıklarını ancak onların hiçbir şekilde gaybtan haber alamayacakları almayı başardıkları tek tük haberlere birebin katarak insanları yoldan çıkardıkları uyarısı da yer alıyor..ve şunu da unutmayalım Şeytanın hilesi dağları yerinden oynatacak bile olsa zayıftır..örümceğin ağından bile daha zayıftır ve Allah’ın halis kulları üzerinde hiç bir etkisi yoktur..Çünkü onlar Dinde aşırılığa veya ihmale sapmazlar..Kur’an ve Sünneti kendilerine delil alarlar ve bir delile göre hayatlarını sürdürürler..Allah bizleri içinde bulunduğumuz zulüm ve kederlerden kurtarsın..O’nun ipine sarılan Peygamber (s.a.v) yolunu takip edenlerden olmayı nasip etsin.. ibadeti her şekliyle sadece Bir olan Allah’a ibadet etmeyi nasip etsin..

    Allah, Afganistan İslam Emirliği’nin Haçlı Ordusuna karşı Cihadlarında şehid düşen 18 Türkiyeli Mücahid kardeşimizin şehadetini (İnşha’Allah) kabul etsin ve onları bu ümmetin basiretinin açılmasına İslami uyanışına örnek kılsın…

    Son sözümüz Hamd (her türlü övgü) alemlerin Rabbi olan Allah’a dır..

  21. fırat yucel 2 years ago   Reply

    merhaba arkadaşlar 7 aralığa az kaldı bende tekirdağda olmama rağmen, Samsun olarak gösteriyor, ben gemiciyim 7 aralıkta Samsunda olucam, tesadüfmü artık bilmiyorum :S

  22. cihat 2 years ago   Reply

    ne bu olay yaa bence korkmayın ibadetlerinizi yerine getirin Allah tan korkun bu saçmalıklardan deil.

  23. Mustafa 2 years ago   Reply

    Bugün mail adresime girerken oldukça zorlandım.Anormal işlemler tespit edildiği söylendi. Birçok doğrulama yapmam gerekti… Ama hesaba girebilince mail adresimin aşağıdaki uyarısıyla karşılaştım.. ”’Uyarı: Hesabınıza kısa süre önce Rusya (rshbprim.ru:212.122.14.132) konumundan erişildiğini düşünüyoruz.”’ Yorum sizin…

    • Soner ORHAN 2 years ago   Reply

      mustafa hocam keşke “print screen” ile olayı kayıt altına alsaydın. Yalnız fenomen olma yolunda ilerliyorsun onu sezinledim.

    • mehmet 2 years ago   Reply

      ne anlama geliyor yanii

  24. armageddon 2 years ago   Reply

    Mustafa bey ikaz ediyim derken biraz abartmışım kusura bakmayın hakkınızı helaledin……
    Erkan bey özellikle size Allah dostları hakkında olumsuz yorum yapmaktan kaçınmanızı öneririm insanların herkeze her görüşe saygılı olması lazım. Allah rızası için mehdi as. la ilgili hadis varmı demiştiniz sorularla islamiyet sitesinden alıntıdır …

    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    “Allah, bu ümmete, her yüzyılın başında, dinini yenileyecek birini gönderecektir.”
    Ebû Hureyre radıyallahu anh. Ebû Dâvud.

    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    “Ümmetim yağmur gibidir, sonu mu, yoksa başlangıcı mı hayırlıdır, bilinmez. Evveli ben, ortası Mehdi ve sonu Mesih olan bir ümmet, asla helâk olmaz.”
    Enes radıyallahu anh. Tirmizî.

    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    Mehdi ile müjdelenin. O Kureyş’ten ve Ehlibeytimden bir kişidir. O insanların ihtilaf ve içtimai sarsıntılar içinde bulundukları bir sırada çıkar. O yeryüzünü, kendinden önce zulüm ve baskı ile doldurulduğu gibi, adalet ve insaf ile doldurur. Ondan yer ve gök ehli razıdır. Ve O malı “Sahâhan” olarak taksim eder. Dediler ki: “Sahâhan nedir?”. Buyurdu ki: “Seviye üzere” demektir. Ve ümmeti Muhammed (s.a.s.)’in kalblerini zenginlikle doldurur ve adaleti onları ihata eder. O kadar ki bir munadiye: “Kimin ihtiyacı varsa bana gelsin” diye nida etmesi emrolunduğunda, bir kişiden başka kimse gelmez. O kimse istekte bulunur. O da “Sâdin’e (hazinedara) git, sana versin” der. O da gider ve: “Ben Mehdi tarafından kendisine istediği verilmesi için gönderilen kimseyim” dediğinde hazinedar: “Al ” der. O da alır. Fakat aldığını taşımaya gücü yetmez. Bunun üzerine taşıyabileceğini alır, fazlasını geri bırakır. O malla çıkar ama sonra pişman olur ve: “Ümmeti Muhammed’den (s.a.s.) nefis cihetinden en aç gözlüsü herhalde benim. Onların hepsi de bu mala davet olundukları halde benden başkası buna icabet etmedi” diyerek aldığı malı iade etmek ister. Hazinedar da: ” Biz verdiğimizi katiyyen geri almayız” der. Bu devir altı, yedi, sekiz veya dokuz sene devam eder. Bundan sonraki hayatta ise hayır yoktur.
    Ravi: Hz. Ebû Said el Hudri. (r.a.)

    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    Yarabbi, Abbas’a ve Abbas’ın evladına yardım et. Yarabbi Abbas’a ve Abbas’ın evladına yardım et. Yarabbi, Abbas’a ve Abbas’ın evladına yardım et. Ey amca, Mehdi senin sülalendendir. Teyid edilmiş, Radiye ve Merdiyye olarak.
    Ravi: Hz. Abbas (r.a.)

    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    Mehdi, Amcam Abbas ‘ın sülalesindendir.
    Ravi: Hz. Osman İbni Affan (r.a.)

    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    Mehdi, benim Ehli Beytim’den ve evladı Fatımadandır.
    Ravi: Hz. Ümmü Seleme (r.anha)

    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    Biz öyle bir Ehli Beytiz ki, Allah Bizlere dünyayı değil, ahireti nasib etti. Benden sonra ehli Beytim, bela şiddet ve tarda maruz kalacaklar. Doğu tarafından siyah bayraklılar gelinceye kadar. Bunlar mal istiyecek, kendilerine mal verilmeyecek. Bunlar döğüşecekler, sonra geri çekilecekler, istedikleri kendilerine verilecek, fakat kabul etmiyecekler ve onu, ismi ismime, babasının adı, babamın adına uyan, Ehli Beytimden bir kimseye teslim edecekler. O (Mehdi) arza sahib olur. Ve kendisinden önce baskı ve zulümle dolu olan arzı, doğruluk ve adaletle doldurur. Sizden veya sonra gelenlerden birisi ona yetişirse, kar üzerinde sürünerek dahi olsa, gelsin ona katılsın. Muhakkak ki onlar hidayet sancaklarıdır.
    Ravi: Hz. İbni Mes’ud (r.anhüma)

    • erkan 2 years ago   Reply

      MEHDİ İNANCI

      Sözcük anlamı olarak; “hidayet görmüş”, “hidayet edilmiş”, yani “doğru yol gösterilmiş”, “doğru yola kılavuzlanmış” demek olan ve Arapça bir sözcük olan “mehdi” sözcüğü, bir kısım Müslümanlar tarafından, ilerideki bir tarihte (kıyamete yakın bir zamanda) ortaya çıkacağı zannedilen belirli bir varlığa isim olarak verilmiştir.
      İslâmiyet’in tek kaynağı Kur’an’da “Mehdi” ile ilgili bir tek ayet, bir tek işaret bulunmamasına rağmen, Müslümanlar arasında böyle bir inancın oluşması, Yahudi ve Hıristiyan inançlarındaki “Mesih” inancına dayanmaktadır. Bu husus, Ana Britannica tarafından da şu satırlarla saptanmıştır:
      “mehdi, … İslâm’da kıyametten önce gelerek dünyayı adaletle dolduracağına inanılan kurtarıcı. Başta Yahudilik ve Hıristiyanlık olmak üzere hemen bütün din ve kültürlerde bulunan mesih inancının İslâm halk kültüründeki uzantısıdır. …”

      Bu durumda, mehdi kavramının ayrıntılarına girmeden önce, İslâm’da yeri olmayan bu sapık inancın kaynağı olan mesih inancının ne olduğuna bakmakta yarar vardır. Kur’an’da İsa peygamberin lâkabı olarak geçen “Mesih” sözcüğü (Nisa; 157, Maide; 72, 75) hakkında Ana Britannica şu bilgileri vermektedir:
      “mesih, (İbranice maşiah: meshedilmiş, kutsal yağla kutsanmış), geniş anlamda; dinsel düşüncede dünya tarihinin sonunda tanrısal bir görevi yerine getirerek insanlığı kötülük ve günahlardan kurtaracak kişi, dar anlamda; Yahudilikte Hz. Davud’un soyundan gelerek İsrailoğullarını geçmişteki altın çağına kavuşturacak kral. Hıristiyanlık, daha Yeni Ahit yazarlarından başlayarak “Mesih” adını (Yunanca Hristos; Lâtince Christus) Hz. İsa ile özdeşleştirmiş, insanoğlunu günahkârlığın boyunduruğundan çıkararak Tanrı’yla sonsuza değin barıştırdığına inanılan bu kurtarıcıyı İsa Mesih biçiminde adlandırmıştır. … Tevrat’ın hiçbir yerinde dünya tarihinin sonunda ortaya çıkacak bir mesihten söz edilmiyordu. Kusursuz bir kralın yönetimindeki bir çağın geleceğini öngören bölümlerde de hiçbir yerde mesih terimi kullanılmıyordu. Bununla birlikte günümüzdeki araştırmacıların çoğuna göre Yahudilerin mesih beklentisi krallık kavramı ile ilgili inançlardan türemişti. Buna göre meshedilmiş kral tanrısal kökenli olmadığı hâlde Tanrı’nın Oğlu olarak adlandırılacak, dünyanın kurtuluşu umutları ona yüklenecekti. … Kitab-ı Mukaddes geleneğinden etkilenmemiş dinlerin ahiret öğretilerinde de mesih benzeri inançlar ortaya çıktı. Budizm gibi mesihçiliğe oldukça uzak olan bir din bile, örneğin Mayahana grupları arasında, gelecekte gökten inerek inananları cennete götürecek Buda Maitreya inancını doğurdu. Bütünüyle ahiret yönelimli olan Zerdüşt dininde de, Zerdüşt’ün ölümünden sonra gelecek bir oğlunun, dünyayı sonsuz esenliğe getirmesi ve ölüleri diriltmesi bekleniyordu. …”

      Görüldüğü gibi, sadece semavî dinlere mensup olanlar arasında değil, yeryüzündeki tüm ilkel dinlerde var olan inanca göre kötü gidişe dur diyecek olan bu BEKLENEN KURTARICI , aslında insanların zulüm ve işkence altında inlediği dönemlerde, ezilen ve baskı altında tutulan zavallı kitlelerin ürettiği bir HAYALÎ KAHRAMAN; ütopik bir SÜPERMAN’dir.

      MÜSLÜMANLARDA MEHDİ İNANCI

      İslâm tarihi ve İslâmî bilim kaynakları incelendiğinde, önceden Yahudi ve Hıristiyan olan bir çok kişinin Müslüman olduktan sonra, eski inanç ve kültürlerini İslâm dinine uyarlamaya çalıştıkları, yani kendi sapık inanç ve amellerini, İSLÂMÎLEŞTİRMEYE çalıştıkları görülmektedir. Nitekim tüm İslâm bilginleri, Kâ’bu-l Ahbar, Vehb b.Münebbih, Abdullah b.Selam, Temim-i Dari, İbn-i Cüreyc gibi kişilerin, bu icraatı çokça yaptıkları konusunda birleşmektedirler. İşte mehdi inancı da, bu gibi kişiler marifetiyle Müslümanlar arasına girmiş ve yayılmıştır. Çünkü zaten Kur’an’da bahsi geçmeyen bu kavrama, ne İslâm dinini en iyi anlamış ve bu sebeple sonradan mezhep imamı olarak kabul edilmiş İmam-ı Azam, İmam-ı Maturidî, İmam-ı Eş’arî gibi bilginlerin eserlerinde, ne de hadis kitaplarının en sağlamları olarak kabul edilen Sahih-i Buharî ve Müslim’deki rivayetlerde yer verilmiştir. Bu konudaki rivayetlerin tüm hadis bilginlerince “uydurma hadisler” listesine alınmasına ve güvenilir sayılmamasına rağmen, bir kesim tarafından “bilgin” sayılan bir çağımız insanı, bu rivayetleri “manen mütevater” olarak benimsemiş ve mehdi konusunda “inciler” döktürmüştür. Hayatta iken müritleri tarafından mehdi olarak kabul edilmiş olan bu zat, insanların Allah’tan yardım istemeyi unutacaklarını düşünmüş olmalı ki;
      “Ümitsizliğe düşüldüğünde, kahredici, zalim idareciler, istilâlar, sürgünler, baskılar döneminde insanlar böyle bir ümide muhtaçtır. O sayede kötü şartlara sabredilir, tahammül edilir. Onun için Mehdi inancı gereklidir.”
      diyebilmiştir.
      Buharî ve Müslim dışındaki hadis kitaplarında MÜTEVATER olmayan, bir kaç zayıf rivayete konu edilen mehdi inancı; inançlarının temeli “rüya” ve “keşif” olan, aslında inanç ilkeleri ve amelleri itibari ile İslâm’dan çok farklı bir din olan tasavvuf ve tarikat çevreleri ile Şii mezhebinde revaç bulmuştur. Oysa İslâm’da ZANNA DAYALI İNANÇ OLUŞTURULMAZ:

      Yunus; 36: Onların çoğu ZANDAN başka bir şeyin ardından gitmiyor. Doğrusu şu ki, ZAN HAKTAN HİÇBİR ŞEY İFADE ETMEZ. Allah onların yaptıklarını iyice bilmektedir.

      MEHDİ KİMDİR ?

      Şiilik’te mehdi, “yüce bir imam”dır. Onu kimse göremez, bilemez. Çünkü kendisini gözlerden saklamıştır. O ölmemiştir. Kıyamet yaklaştığında saklandığı yerden çıkacak, yeryüzünden her türlü kötülüğü kaldırarak herkesin mutluluğunu sağlayacak, böylece Allah tarafından kendisine verilen görevi yerine getirmiş olacaktır.
      Şiilik’in İMAMİYYE ekolüne göre ise mehdi, Hasan Askerî’nin oğludur. Babası öldüğü zaman yaşı çok küçük olmasına rağmen babasının cenaze namazını kıldırmıştır. Sonra dünyadan el etek çekerek görünmez olmuştur. Topluma yolladığı mesajları, belirlediği dört temsilci ile iletmiş, kendisi ölünce bu temsilcilerin de görevleri bitmiştir.
      Mehdi inancının, Şii ekolde Sünni ekole nazaran daha çok kabul edilmesinin sebebi, Emevi soyunun, Abbasi soyuna çektirdiği aşırı zulüm ve işkencedir.
      Zayıf rivayetlere göre ise mehdi;
      - Kıyamete yakın bir zamanda, Sünnetlerin unutulup bid’atlerin çoğaldığı, zulüm ve fesadın hüküm sürdüğü bir zamanda ortaya çıkacaktır.
      - Peygamberimizin kızı Fatıma’nın oğlu Hüseyin’in neslinden gelecek (yani seyyit olacak), Medine’de doğacak ama kendisini Mekke’de tanıtacak, peygamberimiz gibi kendi adı Muhammed ve babasının adı da Abdullah olacaktır.
      - Çok bilgin birisi olacak, kendi adına mezhep kuracak ve bütün Müslümanlar kendisine uyacaktır.
      - Ashab-ı Kehf’in kendisine yardım edeceği bu mehdi, tüm dünyanın hükümdarı olacak ve dünyayı zulümden temizleyerek, adaleti hâkim kılacaktır.
      - İsa peygamber onun zamanında gökten inecek, onun arkasında namaz kılacak ve Deccal’a karşı beraber mücadele edeceklerdir.
      - Altı ilâ dokuz yıl arasında saltanat sürecek ve bu dönemde bol yağmur yağacak, toprak bol bereketli olacaktır.

      İşte bu saçma inançlar, Tarih kitaplarında ve ansiklopedilerde görülebileceği gibi, tarihte bir çok şarlatan mehdinin çıkmasına yol açmıştır. Ama bu sapıklık tarihte kalmamış, tarikat şeyhlerinin mehdi olduğuna inanan insanlarca günümüzde kadar da getirilmiştir.

      İSLÂM DİNİNDE MEHDİ İNANCI

      Bu sapık inancın, İslâm dini ile, hiçbir aşamada örtüştüğü bir husus yoktur. Çünkü bu sapık inancın aşamalarında olacağı söylenen zırvalar şunlardır: Memleket zulüm ve fesada boğulduğu zaman, hiç kimsenin zahmet edip bir çabaya girmesine gerek kalmadan Allah insanlara Mesih ya da Mehdi’yi yollayacak, o da memleketi zulümden, baskıdan, fesattan kurtarıverecektir. İnsanların Mesih ya da Mehdi’nin dünyayı düzeltmesine yardım etmelerine de gerek kalmayacak, çünkü Mesih ya da Mehdi’ye yardımcı olarak Allah mağaradan Ashab-ı Kehf’i çıkaracak ve gökten İsa’yı indirecektir. Böylece insanlar tekkelerde, köşelerde, ellerinde doksan dokuzluk tespihler, lâklâk edecekler, ama memleket zulümden fesattan Mesih ya da Mehdi ve yardımcıları tarafından kurtarılacaktır.
      Yukarıdaki tabloya göre, zulüm ve fesatla ölümüne mücadele etmiş peygamberler ve yandaşları sanki birer ENAYİ, Allah da bu mesihci ya da mehdici takımın hâşâ uşağı konumundadır.
      Halbuki İslâm’ın öngördüğü, insanlardan beklediği ise şunlardır:

      Müddessir; 1, 2: Ey örtüye bürünen!

      Kalk, hemen UYAR.

      Âl-i Imran; 104: İçinizden hayra çağıran, doğruyu-güzeli emreden, kötü-çirkinden alıkoyan bir topluluk olsun. Kurtuluş ve zafere eren işte onlardır.

      Fussılet; 33: Allah’a çağıran ve düzeltici işler yapan ve “ben Müslümanım” diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır.

      Enfal; 39: Fitne kalmayıncaya ve din tümüyle Allah’ın oluncaya kadar onlarla SAVAŞ. Vazgeçerlerse kuşkusuz ki Allah, ne yaptıklarını iyice görendir.

      Görüldüğü gibi İslâm dinine göre Müslüman, her kötülük karşısında şartlara göre tavır almak, kötülüklerle mücadele etmek zorundadır. Çünkü insanlar hak etmedikçe Allah, onların içine düştükleri perişanlığı değiştirmeyecektir:

      Rad; 11: Her biri için onu önünden ve arkasından izleyen gözcüler vardır ki, kendisini Allah’ın emrine bağlı olarak koruyup denetlerler. Gerçek şu ki Allah, BİR TOPLUMUN MARUZ KALDIĞI ŞEYLERİ, ONLAR, İÇ DÜNYALARINDAKİNİ DEĞİŞTİRMEDİKÇE, DEĞİŞTİRMEZ. Allah bir topluma bir perişanlık dileyince de artık onu geri çevirecek bir güç yoktur. Ve onlar için Allah dışında koruyucu bir dost da olmaz.

      Sonuç olarak, Mehdi ve Mesih’i karşılaştırdığımızda, Mehdi denilen kişinin Yahudi ve Hıristiyanlık inancındaki Mesih olduğunu, diğer bir ifadeyle Mehdi’nin, Mesih’in İslâmîleştirilmişi olduğunu görmekteyiz. Orijinal İslâm’da böyle saçma bir inanç yoktur, olması da mümkün değildir.

      http://www.istekuran.com

      • erkan 2 years ago   Reply

        Sevgili Armageddon,
        Kopyala yapıştır ne kadar kolaymış di mi? Önemli olan senin kopyalayıp yapıştırdığın hadisler ne kadar doğru…
        Peygamberimizin bu kadar hadisi var da neden kur’anda tek bir ayette dahi mehdi geçmiyor…
        Neyse ben sizi Allah dostlarınızla (!) baş başa bırakıyorum…
        Evet bir gün bir mehdi gelecek ve o mehdi sizin gibi müslümanlara diyecek ki: Ey cemaat-i müslimin, Amerika bizim kardeşimizdir. Yeni bir çağa girerken sakın Amerikayla savaşmayın… Sonra bu mehdi gidecek CIA’yden maaşını alacak…
        Allah hepinizin yardımcısı olsun…

  25. Erkan 2 years ago   Reply

    Sevgili Soner Orhan…
    Lütfen siz de benim bu haklı isyanıma hak verin…
    Şu mehdi durumundan dolayı artık ne Mustafa’yı ne de diğer yorumcuları zerre dikkate almıyorum…
    Bu insanlar kendilerini nasıl müslüman olarak görüyorlar inanamıyorum…
    Bizim inancımızda mehdi diye bir şey yoktur. Hiçbir zaman da gelmeyecektir. Bu insanlar saidi nursi denen bir adamın risalelerine dayandırıyorlar…
    Bunlar nasıl müslüman inanamıyorum gerçekten inanamıyorum

    http://www.istekuran.com/index.php?page=mehdi-islamdaki-yeri-31-03-2006

    Bu linki incelemenizi rica edicem…

    Saygılar

  26. Erkan 2 years ago   Reply

    Sevgili arkadaşlar…

    İslama göre mehdinin geleceğini söyleyen herkese sesleniyorum… Lütfen bunu kuranıkerimin hangi ayetine dayandırdığınızı söyleyebilir misiniz?
    Yorumlarınıza hayret ediyorum

    • Soner ORHAN 2 years ago   Reply

      Erkan Bey,

      Yorumlarınızı tek bir yorum sayfasında yazarsanız yazdıklarınızın okunması ve takibi daha kolaylaşacaktır. Uzun yazı ile yorum yapacak arkadaşlar lütfen paragraf ve noktalama işaretlerine dikkat etsinler ki yorumlar daha okunaklı ve anlaşılır olsun.

      • Erkan 2 years ago   Reply

        Haklısınız Soner Bey…
        Görüyorum ki insanlarımız yüce kitabımızı ve peygamberimizin sünnetini bir kenara bırakmış, hacı hocaların risalelerine itibar eder olmuş…
        Yazık çık yazık…

  27. Mustafa 2 years ago   Reply

    Bu kadar önyargılı olmaya ve böyle ağır ithama çıkışa zannedersem gerek yoktur. Mesajlar farklı dillerde farklı şekillerde de verilir. Doğrudan bunu desem insanlar uyarımı algılamaz dikkate almazdı büyük ihtimal.İnsanların algılarından alarak vermek lazımgelir bazen. Ben zaten birçok yerde yolu düzeltmek gerek, Allaha dönmek gerek diye ifade ettim. Belirli vurgularda bunlar var. Bak ne güzel bana bunları söyleten sana da bu şekilde beni tamamlatmayı uygun görmüş. Güzel kardeşim kalbi incitmenin ve yersiz ithamın suizannın gereği yoktur. Benlik duygusuna kapılmamak için de kelimelerimi hep seçerek kullandım..Allah affetsin öle bi hissim oluşmuşsa da.. Herneyse insanlar inş uyarıları dikkate alır. Sen de ben de vesile oluruz.. Hz Mehdinin tekbir sesi için savaşın ortaları gibi bir bilgi var. İlk çıkışından 40 gün sonrası gibi.. Ben diğer kişilerle ilgili yorum yapmak istemiyorum. Dediğim gibi mesajların farklı yolları vardır. Çünkü çağımızdaki bozulma, bu türden seviye yaklaşımlarını gerektiren mesajların mümkün olduğunca farklı kitlelere ulaşmasını sağlamak üzerinedir. İtikadın dışına çıkan söylevi olmadıkça insanlara hüsnü zan beslemek gerekir. Doğrusunu Allah bilir.

    • Erkan 2 years ago   Reply

      Mustafa, sana da hayret ediyorum…
      Eğer müslümansanız Allah rızası için cevap verin…
      Mehdinin tekrar dünyaya geleceği gibi bi bilgiyi kuranıkerimin hangi ayetine dayandırıyorsunuz ya da bu bilgiyi nereden uyduruyorsunuz?
      İslama göre mehdi falan gelmeyecek… Mehdili yorumlara inanamıyorum

    • mehmet 2 years ago   Reply

      lütfen mustafa kardeşim adnan oktar hakkında’da yorum yaparsan sevinirim. sence nasıl biri kendisinde hz.mehdinin bütün belirtileri olduğunu söylüyor ve ben apaçık mehdiyim diyor… bu konuda ne düşünüyorsun.

  28. mehmet 2 years ago   Reply

    s.a mustafa. sana bir soru sorucam… adnan oktar hakkında ne düşünüyorsun,ve bizler hz.mehdinin tekbir sesini ne zaman duyucaz . cevaplarsan sevinirim…

    • Erkan 2 years ago   Reply

      Sevgili Mehmet kardeş,
      Kuranıkerimin hangi ayetine ya da peygamberimizin hangi hadisine dayandırarak mehdinin tekrar geleceğini söylüyorsun? Çok merak ettim de!

      • mehmet 2 years ago   Reply

        buharide ,tırmizide,müslimde geçtiğini biliyorum.ve şeyh nazm kıbrısi,said nursi,Bediüzzaman hz. leride sölemiştir ve buyurmuştur

  29. armageddon 2 years ago   Reply

    sen bütün bunları benlik duygusuna kapılarak yazdın okadar dini bilgin varda insanlara neden diyomiyosun arakadaşlar sığınılacak tekyer Allah tır ona sığının namzlarınızı kılın Allahın emir ve yasaklarına uyun diye …kendin gitmiş bir deliğe saklanmışsın orada seni ölüm bulmuyacakmı ….seninkadar dini bilgim yok ama Allah kuranda kitap yüklü merkepler gibi olmayın dememişmi …yusuf peygamber bir anlık gaflete düşüp firavundan medet umduğu için 7 yıl daha cezası uzamadımı…kusura bakma ama bu senin için belki bir uyanış olur …senin bu anlattıklarını bende ankarada anlatıyorum Rabbim bana da nasip etti insanları uyarmaya çalışıyorum ama hep allaha sığının diyorum namazlarınızı kılın diyorum evet tedbirde almamız lazım ama öncelik rabbimize sığınmak …sen suna inanıyormusun deprem anında yada savaş anında evinde secdeye kapanıp allaha yalvarmak la kurtulabilirsin hani kuranda bildiriliyor ya yanyana iki tarlada dan biri dümdüz olmuş diyerine felaket gelmemiş çünkü o Rabbine sığınmış…..evet doğru bunlar olunca sana madalya takmıyacağız ama rabbin sana soracak butunbunları ben sana öğrettim neden insanları bana dönmeleri konusunda ikaz etmedin diye …………..gördünmü bak sana sayfalarca yazdıran banada yazdırdı ……………..

  30. unknown 2 years ago   Reply

    neden hep turkıye eksenlı dusunuyoruz bu kadar onmelı bır organızasyonun tek ugrastıgı yer turkıyemıdır…

    • nail 2 years ago   Reply

      katılıyorum adamlar yurt dışı yönetiyo el kadar yer için mi plan düzenlicekler işleri yokda

  31. Mustafa 2 years ago   Reply

    Elbette kardeşim güzel şeyler yazmışsın. Elimden geldiğince cevaplayım. Öncelikle ben iyi bir araştırmacıyım bu konuda ve çok bilgi sahibiyim. Ve başka bir iddiam da yok. Keramet ben de değil bu söylediklerime ulaşmamı sağlayan da, ya da bulduran da… umarım bu açıktır. Kelimeleri seçerek kullanıyorum yukarılarda olduğu gibi. Bildirilmesi yine bana değildir elbette. Böyle bir iddiam da olmadı olmaz da. Ancak yine yukarıda söylediğim gibi Kuran ve diğer kutsal kitaplar hadisler Allah dostlarının bildirdikleri ya da istidraç kabilinden herşey bildirilenler haber verilenler mukabilindendir. Ve bunların araştırılması çapraz sorgulanması ve doğrulanması çok titiz bir çalışma ve derin bilgi gerektirir. Söylediklerim bunların neticesidir. Bu bilgilerin bazılarına dokunmadım. Bazılarında ise zaman aralıkları belirttim. Şimdi derin bir şekilde kelime- anlam bilgisi ya da bilgi-kaynak yorumlarına girersek burdan çıkamayız. Öncelikle amacım bu bilgileri bu mesajı insanlarla paylaşmaktır ki ona göre adımlarını atsınlar gereği gibi yollarını düzene koysunlar. Ama yanlış anlaşılmaları gidermek için de sorularını açıyorum. Gaybla ilgili bir ayetten örnek vermişsin. Bunun cevabı zaten içindedir. O ayetin tefsirlerine bakarsan daha iyi anlarsın. Gaybı ancak Allah bilir ve seçtiği razı olduğu kullarına bildirir ve Allah bildirilen gaybi olayların önünde ve ardında takipçilerini gönderir ki uyarılar dikkate alınsın.. ordaki menirtezamirrasulin ifadesi gönderilen seçilmişler anlamına gelir. Bunları zaten konuya vakıf olan derin bilgisi olanlar daha iyi anlar. Hatta örneğin Kuran da yine bahsi geçen ve Hızır A.S. zamandan ve mekanlardan bağımsız olan ve gelecekle ilgili olayları söyleyen ona göre davranan özel vasıflı bir kuldur. Yine Hz. Ali ya da Arabi hz. İnanılmaz ilmi ve gaybi bilgisi olan yüce şahıslardır.Çok daha fazla örnekler verebilirim ama gereği de yok. Allahın tertibi demiş olmam, bunu Allah bazı ilgili olay silsileleri için de Kuranda bu şekilde kullandığı için de böyle söyledim. Ayrıca Kıyamete kadar olan süreçteki küçük alametler büyük alametler bunların sıralanışı sebepleri ve sonuçları hepsi Allahın bilgisinde ve tertibindedir. Bu yönüyle bakmak lazım. Ben başlangıç derken bu süreci ifade ediyorum zaten. Bize haber veren büyük şahısların da ifadesi bu doğrultuda o yüzden. 1980 lerle başladı süreç asıl Mehdi A.S. ın doğuşuyla birlikte tüm küçük alametlerle birlikte ve 2011 – 2012 yeni büyük alametlerin doğus sürecidir. Benim çalışmalarım bütün bu seneleri her yönüyle kapsar. Dediğim gibi bazı bilgilere dokunmadım doğrudan aktardım. Ama bu 3 değil 5 olsun ya da 2 olsun bunlara çok takılmaya da gerek yok aslında. Olayların genel hatları belli. Sebepler sonuçlar kader kaza Allah nezdinde herzaman değiştirilebilir. Ve yine elde ettiğim bilgilere göre ki bu süreç aslında bazı olaylar nedeniyle Allah tarafından 30 – 40 yıl kadar da geciktirilmiştir… Yukarıdaki yazılarıma dikkat edersen orda zaten Suriye diktatörüne yardıma gelecek diye de yazmışım zaten.. Rumlarla anlaşmaları yaptılar şimdi de İsraille tatbikat yapıcaklar… Ya artık uyanmalıyız arkadaşlar çok fazla kelimelere takılmaya gerek yok rus füzeleri çevirdi suriye füzeleri çevirdi. Artık savaşlar asker gücüyle olmuyor. Burdaki mesajlara dikkat etmemiz lazım. Önemli olan bunlar. Ben bir aydır burda yazıyorum bunların hiçbiri olmadan.son bir senedir de birçok şeyi takvime bağladım netleştirdim herşey takvimine göre haber verilen oluş sırasına göre gidiyor.Bunlar olup bitip Türkiye mahvolunca insanlar kırılınca bana aferimmi diyecekler. Yani hangi güç bana böle oturup bunları uzun uzun yazdırıyo. Kimi niye kandırayım. Ne çıkar elde edicem.. Ben ne kahinim ne medyum.. Ama pek çok hoca diye geçinenden çok çok daha fazla bilgisi olan araştırmacı ünv mezunu biriyim. Kuran hafızıyım, arapçam da hadis bilgim de ingilizcem de diğer birçok bilgi ve bir çok alanda diplomalarım da vardır… Diğer bloglardaki yorumlar gibi boş sözler söylemiyorum. Ama sebepler sonuçlar da değişir elbet. O yüzden ana temaya odaklanın. 2011 – 2012 (medinin ilk çıkışı) Türkiyenin içinde bulunduğu savaş çok yıkım olucak.. 2013 – 2016 arası inanılmaz büyük depremler, açlık kıtlık ve hastalık var.. 2015 – 2016 da hatay da büyük savaş ve istanbulun Mehdi A.S. tarafından tekrar fethi.. 2017 – 2018 gibi deccalin çıkışı ve Hz isanın nüzulü…. ondan sonra diğer ülkelerin Türkiyeye katılımı ve yeniden yapılanma toparlanma süreci… Sonra 5 – 6 yıl içinde olacak diğer yine bazı bilgilere gelince kısa kısa, amerika batışta… deprem sel ülke parçalanması hepsi var.. italya vatikan yunanistan izmir su sel altında. istanbul deprem. almanya ikiye bölünüyo tekrar… ilgiltere veliahtı parlementoyu fesh edip krallığı güçlendiriyor… iranla savaş yok ama 2015 -2016 da düşmana karşı bize yardımcı adana –hatay daki büyük savaşta… 2020 – 2060 Arası Yecüç-Mecüç çıkar… müslümanların ömrü 2100lere kadar ondan sonra bir 100 yıldaha kötülük egemen sonra büyük kıyamet beklenir.. Güneşin batıdan doğuşu bu süreçte . En doğrusunu Allah bilir. Bunlar Allahın izniyle zaten bildirilmiştir ben sadece derledim hatırlatıyorum… Genel hatlarıyla böyle. Çok daha ara detaylara başka bilgilere inmiyorum… Bahsi geçen altın çağ bu yüzyılın 2.yarısı. Ancak şu önümüzdeki 5 -6 sene inanılmaz sıkıntılı. Dikkatli olmak lazım.. Doğum çok sancılı… Umarım açıklayıcı olmuştur…

    • KORKUYORUM 2 years ago   Reply

      eğer bir toplantı olacaksa ya da daha fazla sizden bilgi alabileceğimiz bir platform seve seve gelirim.

  32. Stealth 2 years ago   Reply

    Mustafa bey
    Ben açıksözlülüğünüzü ve cesaretinizi kutluyorum.Size inanıyorum.Çünkü inanmak bana zarar vermez.Sevgili Mehdi Alleyhisselam’ın gerçeği, mavi ışınla (blue beam) yaratılmışı ya da illuminatinin sahtekar mehdisi Deccal değil; o Zat’ın sonuna kadar yanındayım ve savaşımı da sonuna kadar veririm.Allah tektir, birdir, O’ndan başka ilah yoktur; Hz. Muhammed (S.A.V) O’nun kulu ve elçisidir.Sahte bir mehdi asla ama asla benim inandığım Yüce Allah’ımdan beni koparamaz!!!Gerekirse O’nun için bu canı veririm.Sizin dediğiniz gelecek olan ve 7 Aralık’da göreve başlayacak Sevgili Mehdi (A.S)’nin her zaman onurlu ve gururlu askerleriyiz biz…

    Sevgi ve saygılarımla…

    • Erkan 2 years ago   Reply

      Sevgili arkadaşım, kuranı kerimin neresinde mehdinin tekrar geleceği yazıyor ya da peygamberimizin hangi hadisine dayandırıyorsun?
      Böyle bir şey yok! Yazdıklarını hayretler içerisinde okudum, resmen kanım dondu… Canım kardeşim, İslam’a göre mehdi gelmeyecek… Eğer risalelere dayandırıyorsan vay bizim halimize!

  33. armageddon 2 years ago   Reply

    mustafa bey söyledikleriniz çok ilginç Allah hepimizin yardımcısı olsun tedbir bizden taktir Allahtan ..fakat sizi tanımakta isteriz kimsiniz kahinmi? medyummu? nerden çıktı bunlar dayanağınız ne? bu konuları paylaşmalısınız ..

    • nail 2 years ago   Reply

      paylaşmak istemiyo uzun konularmış ve tam 2-3 yılını vermiş

  34. volkan 2 years ago   Reply

    Mustafa birde ruslar tatbikat ve rumlara destek icin akdenize inecek demistin ama suriye icin geliyorlar ??

  35. Volkan 2 years ago   Reply

    merhaba arkadaşlar, Mustafa kardeş umarım cevap verirsin yazacaklarıma.
    Öncelikle kuran-ı kerim ve hadislerden bahsetmişsin; “Gaybı bilen O’dur. Gaybını, razı olduğu rasulden başkasına bildirmez” (Cin 26-27), ayettede görüldüğü üzere geleceği Allahtan başka kimse bilemez ve sadece resulü yani peygamberi bildirdiği kadar bilir. Bunlar Allah-ü Tealanın kendi kelamları iken nasıl olabilirde gelecekten bu kadar detaylı bir şekilde haber verilebilir ? Birde dikkatimi çeken bildirilen ve buldurulan şeklinde bahsetmen. Kim bildirmiş kim buldurmuş ? hadislerden bahsediyorsan herkes okuyabiliyor ve ulaşabiliyor ama bu gibi çıkarımlarla ilk defa karşılaşıyorum.. Birde Allah’ın tertibi bu demişsin ama bunu kim nasıl bilebilir Allahın yazdığı kaderi ? Yani kısaca ayetten yola çıkarak bunların bildirilebilmesi için yeni bir peygamber gelmesi gerekiyor haşa.. Ha bütün bunlar yapılmış bir plan ve Allahın izni ilede gerçekleşirse amenna.

    Ve ben hala pek ihtimal vermiyorum rusyanın nato ile bir savaşa girişebileceğine yetmez güçleri.. Ha Türkiye’yi sorarsan suriyeye girermi teşebbüs eder mi ? herşeyi beklerim çünkü türkler yönetmiyor memleketimizi.. Almanya ABD dedi türkiye birşeyler yapmalı, o dakikadan itibaren türkiye suriyenin üzerine oynamaya başladı, diğer ülkelerde de olduğu gibi yerleştirildi ülkeye silahlı terör örgütleri onlarda halkmış gibi güvenlik güçleriyle çatışmaya giriyor arada insanlar kalıp ölüyor. Çok acıdır ki türkiyede bunları görüp suriye yönetimine destek vermesi gerekirken libyaya gidip para silah eğitim veriyor suriyeye karşı böyle bir tavır takınıyor. Esad sabrımızı zorluyor diyen başbakanın neden ABD ırak’a afganistan’a girip o kadar müslümanı katlederken sabrı zorlanmadı ? Bunlardan anlaşılacağı üzere piyon olarak yaparız suriyeyede gireriz girmeyede çalışırız. Bu olaylarda görüyoruzki Adamlar yapıyor yapabiliyor.. böyle kapsamlı bir planı uygulayabiliyor insanları savaştırabiliyorlar.. Böyle bir plan ile dediklerin olabilir ama bu Allahın tertibi değildir anca izni olabilir.

    Son olarak başbakan 3 gemi ile kıbrısa gidecek demen zannetmiyorumki herhangibir hadis veya ayetten yapılan bir çıkarım olsun.. Olmaz demiyorum diyememde zaten geleceği bilmiyorum diğer herkes gibi ama bu cümlen gösteriyorki bunlar gerçekleşirse eğer insanoğlunun yaptığı bir plandan öte değildir..

  36. erkan 2 years ago   Reply

    Bu sayaç 3 senedir geri sayıyormuş arkadaşlar…

  37. ZencefilYağı 2 years ago   Reply

    dünyada neler oluyormuş, haberimiz yok. ntv’de geçen haberde de “rum’lar kıbrıs’ta çözüm olmayacak, türkler çok şey istiyor” diye bir haber geçti. inşallah kötü bir şey olmaz

  38. Mustafa 2 years ago   Reply

    Kardeşim ben 2015 te Arabistana yayılacak büyüyecek demedim.Bilakis 2015-2016 gibi Türkiye çok zor durumda olacak. Türkiye toprağı üzerinde Adana-Hatay civarında büyük savaş olacak o tarihte. ve ben sadece tarih aralıklarını veriyorum net verebilecek durumda değilim şuan için. O büyüme yaraları sarma ve diğer ülke katılımlarıyla ilgili biraz. o da 2017 -2018 lerden sonra zaten.. ozaman kadar çok sıkıntılı günler yeni başlıyo. Büyük istanbul ve izmir depremlerinden sonra artı 2011 -2012 içindeki savaş Türkiyenin gardını çok düşürecek. 7 Aralığa kadar sürtüşme olurdu ve kokusu çıkardı diyosun dimi, ben 7 aralıkta savaş başlıycak demiyorum zaten. savaş tarihi için Aralık – Ocak diyorum. 7 aralık başka önemi olan bir tarih.. Şuan Kurban bayramında manevi nuzulü yapılmış olan Mehdi a.s. ın ilk göreve başlayacağı tarihtir bu tarih. Ama çok kimse bilmeyecek.. ancak illuminatiyi oluşturan Kabbalistler de bunu çok iyi biliyo. Bu sene o yüzden tutturdular çıkışı.Onu arayıp bulmanın ortadan kaldırmanın derdindeler. Mehdi de Türkiye içerisinden çıkıcak.. Yani bu tarih öncelikle kılıçların çıkildiği tarih. ve diğer bütün olacak olan bildirilmiş olan olayların başlayacağı ilk başlangıç tarihi. Yok zahiren o gün bi değişim olacak bişey olacak değil. bunun yansıması ileride olacak. Allah affetsin yanlış yorum yapmak asla istemem Allah en iyisini bilir. Bazı bilgiler net olunca diğerleri çorap söküğü gibi geliyo. Hepsi de bildirilmiş olan şeyler zaten. Deccalden örnek verdin dimi. yukardaki ifadem sanırm bi cevap vermiştir. Hadisleri iyi incelersen görürsün zaten. son 3 haftadır konuşuyoruz ve sonradan katılan burdaki bazı arkadaşlar gereksiz ithamlarda bulunuyor. ben zaten başta kimse inanmaz diye çok şey anlatmak istemedim. yazı üslubumu da bozmadım asla. konu getirdi sadece buraya. dolayısıyla inanmak istemeyen zaten inanmaz. Kimseyi korkutmak istemiyorum elbette ama bunlar cidden olucak.insanlar dikkat etsin diye yazma zarureti hissediyorum. Ve de aslında güncel yorum da yapmam gerekirse savaşın ayak sesleri zaten geliyorum diyor. Rusya şu şu sebepten gelecek demiştim şuan Rusya Suriyenin korumalığını yapıyor durumda Akdenizde gemileriyle birlikte. Suriyenin füzeleri Türkiyeye çevrildi. Ve başbakan geçen gün nekadar sert açıklamalar yaptı malumunuz. Türkiye Suriyeye girmek için İngiltereden de Amerikadan da yetki aldı.. sadece şu var daha önce dediğim gibi başbakan gemilerle ada civarına gidecek. işte oradaki gemiler arasındaki ufak bi kıvılcım herşeyi başlatacak.. Ben aralık ortası ya da aralık sonu gibi bekliyorum açıkcası.Ozamana kadar sebeplerin belki içi daha fazla dolar.. Rusları Amerika ve NATOnun desteğiyle yenicez.2012 içinde Türkiye yaralarını sarma toparlanma yeniden yapılanma sürecinde olucak.Ama çok zayiat vermiş olucak. Ankara ya tek bir bomba haberi var yalnız. ve bu sebepten 2012 -2013 gibi istanbula alınıyor başkent. Ancak bundan sonraki yıllarda da zelzeleli depremli yıllar olucak. istanbul ve izmir bu süreçte zor günler yaşıycak. .. Tamam. Ok. Agresif alaycı yorumlara gerek yok. Bu bilgiler beni bağlar. samimi olarakta insanlar zarar görmesin dikkatli olsunlar benim amacım. Bilgi olarak dursun. inanmayın abi. Kimsenin kafasını karıştırmaya da niyetim yok. Sağolsun admin müsade etti bunları yazmama. Okuyanlara inş faydası dokunur. Ben sukuta erdiğim yerdeyim artık. Çünkü bundan sonra artık olucaklara bakıcaz…. inş olmasın.. kimse savaş istemez.. olmasın yeter ki ben yalancı çıkayım sizde dalga geçin eylenin sorun değil…

    • Soner ORHAN 2 years ago   Reply

      Arkadaşlar konunun tartışılması taraftarıyım. Hiçbir bilgisi olmayanların yanlış bilenlerden daha başıboş insanlar olduklarını düşünüyorum. Mustafa Bey’in söyledikleri kimisi için komplo teorisi, kimisi içinse gerçekleşecek olayların öngörüsüdür. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz denmiş. Bu iddiaları çürütecek bir bilginiz varsa burada ya da başka platformlarda konuşup yazabilirsiniz.
      Konuyla ilgili çok alakasız ve seviyesiz yorumlarda geliyor onları onaylamadan siliyorum. Bazılarını da küfür olmadıkça onaylıyorum. Bu ülkenin en büyük sorunu tartışamamak. Ekranlarda beş tane adam kanal kanal geziyor ve birşeyler söylüyorlar. Aynı insanlar aynı tespitler. Bu konuda herkesin söyleyecekleri elbette vardır. Bırakalım herkes yanlışta söylese doğruda söylese bir fikir sahibi olsun. Sessizlik ancak bir başkasının özgürlüğünün kısıtlanmaya başladığı zamanlarda devreye girsin.

  39. onur 2 years ago   Reply

    mustafa arkadaşım bizim sana saygımızdan şüphe etme ama burda bir mantıksızlık var.

    1.si ;Türkiye 2015′te Arabistan’a kadar yayılacak ilerleyecek demişsin, toprakları büyüyecek demişsin. Türkiye şuan Suriye’ye girse ekonomik krizden batar. Türkiye güçsüz demiyorum ama hi-man de değil yani. ABD bile çok güçlü olmasına rağmen yıpranıyor.

    2.si: 7 Aralık’a kadar Rusya ile Türkiye arasında bir gerginlik sürecinin başlaması gerekiyordu. Savaş sebepsiz bir şekilde, rahat ve o kadar kolay bir şekilde çıkamaz. Ayrıca Rusya’nın NATOyla savaşacak kapasitesi pek yok.

    Savaş çıkacak olsaydı kokusu çoktan yayılırdı.

    2017′de deccal çıkıyormuş… demişsin.

    Sonuçta kaynağın Kur’an mı o zaman söyle ayeti Diyanet’in mealiyle açıklanmış Kuran bizde de var bakarız, öğreniriz.

    birtakım tahminlerin olabilir, araştırmaların da. Benim de var ama kesinlikle şu zamanda gerçekleşecek veya olacak diyemiyorum. Eğer bu tahminse insanları korkutma Allah aşkına.

    Ama ben biliyorum, bu böyledir, diyorsan eksik anlatma lütfen.

  40. abuzittin 2 years ago   Reply

    olm yok öyle bişey ya nerden çıkarıyonuz bunları alın cipsi kolayı geçn film başına. musti olum sende git yat uyu çok film izliosn heralde :D

    • Şura 2 years ago   Reply

      Hahaha haklısın yaa işiniz güçünüz yok böyle şeylerle uğraşıyosunuzz abicim açmalamayın Allahtan başka ölümü kimse bilemez Peygamber efendimiz bilememiş İlluminatimi bilicek. :D :D yaa o değildee yarın şimdi herkes ölücek yaa biz daha fenerin şampiyonluğunu göremedik ona üzülüyorum. Aranızda fenerli varsa sakın darılmasın burda laf attığım yok. :) yaa hadii ölücekmişiz bari bu kadar konuştum yeter. İyi akşamalar. :D

  41. Suleyman 2 years ago   Reply

    tarihte 7 aralık…
    1917 – I. Dünya Savaşı: ABD, Avusturya-Macaristan’a savaş ilan etti.
    1941 – II. Dünya Savaşı: Kanada; Finlandiya, Macaristan, Romanya, ve Japonya’ya savaş ilan etti.
    wikipedi de 7 aralıkta meydana gelen olaylara göz atabilirsiniz, bana çarpıcı gelenler bunlar, muhtemelen 3. dünya savaşı çıkacak zaten bunun gerçekleşmesi için ortam çok müsait öyle değil mi?

  42. D.M.T 2 years ago   Reply

    neden sadece illuminati cercevesınden bakıyorsunuz olaya,anlam veremıyorum acıkcası.mantıgın cozemıyecegı sey yokdur mantık cozemez dıyosanız elınızde bılgı yokdur veya elınızdekı bılgı sınırı kadar cozersınız sonra elinizdeki bilgi bıter ve mantık pos cıktı dersınız.bence herkes karsılastırıp mantık yurutmelı dusuncelerden cıkan akımlar yuksek olmalı genıs olmalı aradıgınız seyı sadece onu arayarak bulamazsınız farklı belkı anlamsız olanlarıda arastrmalısınız. unutmayın para her ne kadar ktu de olsa herkese gore gzldır (bıraktıgı psıkolojık bagımlılık veya nefretden soz etmıyorm) para bıze verılır bızde kullanmak uzere alırız ama paranın bıde kırlı yuzu vardır alırken harcarken onu hıc dusunmeyız sadece gzl olan kısım ılgılendırır … zaten kırlı kısmıda hesaba katarsan parayı cozumlersın amacını nedenını herseyını ! sorulan sorunun cevabı ıse arastrma yapıp bılgı toplamamamdır …

  43. Neismi 2 years ago   Reply

    Lan yalan dolan hepsi bee ..
    Gidin 2050 diye bi kitap çıkmış onları okuyun.
    Mustafaya falan gerek kalmaz ;)

  44. Emre G 2 years ago   Reply

    Arkadaslar mustafaya inanmayin, mustafa da bu orgutun icinde ve sizi kandirmak istiyor unutmayin ki suanda sanal alem desiniz kafanizi karistirmanin pesinde.

  45. Mustafa 2 years ago   Reply

    Merhaba tekrar.Arkadaşlar öncelikle kimse kanımdaki ve canımdaki samimiyetten şüphe etmesin, vatan millet bende de aynı sakarya… Bi oluşum falan da yok. Ama bu konularla ilgili bildiklerime gelince şuana kadar okuduğunuz okuyacağınız izlediğiniz hemen hemen herşeyi kuran ve hadis dahil incelemiş durumdayım zaten.Ve ne kadar Allah dostunun bildirdiği varsa ya da istidraç kabilinden bildirilen varsa.. Ha ordaki şeyh bazı bildirileri netleştirmiş. ama ben bunu bir senedir iki senedir söylüyorum. ondan henüz işitmediğiniz şeyleri de bazı yerlerde kullandım daha da söylerim yeri gelince. Çünkü bunları sadece o şeyh bildirmedi.. Ben kimseye vatandan milletten ayrılsın demiyom. sadece bu bilgiler ciddi anlamda gerçekçi.ve beklenen haber verilen durumlardır. bile bile lades demeden geçici olarak daha güvenli yerlere geçin diyorum.. Vatan elbette hepimizin vatanı.hepimiz savunacağız.. Ayrıca security arkadaş Mehdi için daha var demişssin dimi. Kusura bakma illuminati bile neyi bekliyo sanıyosun.. şuan arafatta manevi nuzulü yapılmıştır. görev alma 10 muharrem – 7 aralık / bilmem anlaşıldı mı. Ha çok kişi bilmeyecek o ayrı. Asıl çıkış 2015 lerdeki büyük savaşta. inş kabul ederse bizleri askeri oluruz elbette o ayrı.Evet güzel günler de gelicek bu ülke çok büyüyecek.Avrupa ve asyaya arap yarımadasına hükmedecek tekrar.. Ama bu tarihten itibaren 2017 lere kadar doğum çok sancılı.. O yüzden artık hiçbirşey eskisi gibi olmayacak.. depremler, savaşlar, afetler, salgın hastalıklar vs.. ben belirli zaman aralıklarını veriyorum size sadece. ve dikkatli olun o zaman bu zamandır diyorum.. inanan inanır kardeşim. benim için kuşkulanmadığım bilgilerdir..Ezber konuşuyo derken ordan sallıyo diyosun ölemi? hangi sallama programda gördün benim söylediklerimi? Ayrıca bakınız bugünün gazetesi ne yazmış?? ne demiştik… Bi inceleyin önce: http://www.haberayna.com/Dunya-Suriye-sularını-Rus-donanmasına-açtı_94731.html
    Ha Rusya caydırıcı gücünü ankara üzerinde kullandığı zaman inanmamış olman geç olabilir sonra.Adamın biri söylemiyor mu ist 2013 te başkent olacak diye. Siz hangi sebepten başkentin değişeceğini sanıyosunuz. ha ona inanma buna inanma kişisel görüşünüze saygı duyarım.ama benim okuduğum ulaştığım konuştuğum kaynakları siz edinseydiniz bunların ne kadar isabetli nokta atışlar olduğunu görürdünüz. Ha 2013-2016 aralarında istanbul ve izmir birer sene arayla çok büyük depremler yaşayacak. arkadaş bunu bilipte boşaltmayın mı deyim şimdi.izmirin ki batış şeklinde olucak. su yükselmesi. aynı zamandan italya ve yunanistan kıyıları da.2017-2018 gibi Deccal çıkıyo..Dikkat etmek lazım uyanık olmak lazım.. boş lakırtı yapmıyorum ben.

  46. onur 2 years ago   Reply

    Mustafa kardeş alınma ama Ankara dan, Kıbrıstan (hatta nerdeyse) Türkiye’ den ayrılın demişsin demekki bunları doğrulayan gizli-resmi-istihbarat kaynaklarının olması gerek. Kaynağın kesinlikle gerçek mi, bir bağlantın mı var bu işlerde yoksa bu bir internet sitesinden alıntı mı? yada bir tutku mu?

  47. özelkuvvetler.security 2 years ago   Reply

    mustafa arkadaşımız biraz ezbere konuşuyorsun bu ülke ortadan ikiyede bölünse bu ülkenin topraklarında can veririz yok ankarayı boşaltın oradan kaçın buradan kaçın van da yapılan uygulamanın gerçegide şudur yapılan haarp sistemi tarafından yapılmıştır enerji akımları önceden belirtileri vermeye başladı amaç van bölgesinde uygulamalar yapmak vatandaşı çıkartmak bölgeden amaçlarınada ulaşıyorlar aslında bu depremin Türkiyeye verilen bir işaret oldugunuda biliyoruz kuzey ıraka girmeyin mesajları veriliyor başdakiler daha önce uyarılar mutlaka yapıldı kaile almadılar ve böyle bir olayı ortaya çıkardılar korkmayın ürkmeyin bizim milletimizin içinde öyle insanlar varki dünyayı yöneten kişilerin planlarında akıl almayacak uygulama yapacaklar unutmayınki onlar nerdeyse biz ordayız bu sözüme dikkat edin içimizde onların ajanları varsa bizimde onların içinde elbet kahraman türklerimiz var o yüzden rahat olun bunun bilinçinin içindeyiz şunada cani gönülden inanın en son noktayı türk koyacak ozamanda inşallah mehdi aleyselamın askerleri olacaz ama daha var

  48. esraa 2 years ago   Reply

    bilgisayarımın tarihini 7 aralığa alınca saat 10 a geri saymaya başlıyo..

  49. 32. derece 2 years ago   Reply

    Mustafa, sende şu internette videoları dolanan istanbul da deprem olacak ankaraya atom bombası atılacak diyen şeyh ten etkilenmiş olmayasın. Bu dediğin şeyler olursa eger sende bir yapılanmanın içindesindir. Olacaklardan çok merak ettiğim şey senin bunu nerden biliyor olmandır?

  50. kutalmis 2 years ago   Reply

    arkadaşlar telefondan girmeye çalışınca üzgünüz bu site üst düzey uzay çağını kullanıyor yazıyor :D

  51. yasinyasin 2 years ago   Reply

    king sen bunları nerden bilion ya

  52. Mustafa 2 years ago   Reply

    Volkan kardeşim öncelikle şunu belirteyim, benim yazdıklarım tahmin değil ve olası ya da kurgu değil..böle bişey de kurgulanmaz zaten. insanlar önlem alsın diye yazıyorum. Ha olmasın inş. olmasın yeter ki ben yalancı çıkayım.Ama Allahın tertibi böyle.. Düğmeye basıldı işte. Notoya gelince, hareket için en hantal yapılardan biri. Nato haber alana kadar atı alan üsküdarı geçicek.Ufak bi kıvılcım herşeyi başlatıcak.Zaten çok kısa süre içinde olucak.Öncelikle bildiğim şu; Rusya Aralıktan itibaren donanmayla birlikte Akdenizde güç gösterisi yapıcak.Suriye diktatörüne yardım, rumlara destek ve tatbikat için gelicek. Başbakan Kıbrısa Rus donanmasından dolayı gidiyo 2 savaş gemisi eşliğinde 3 gemi toplam. Bu saatten sonra ise savaş balıyor. Kıbrısın 5 / 4 ü zayiat.. Ordan anında Ankara..Büyük bomba var oraya.. Ve ardından istanbula. Rus 3 – 4 ay istanbulda kalıcak. Ha Amerika da aynı zamanda Rus istanbula girerken o da Şama girecek.. Bu savaşı Amerikanın yardımıyla Rusa kazanıcaz.. ama büyük yıkımlar var büyük şehirlerde.Özellikle Ankarada. 2012 yeniden yapılanma yılı. Ama sonrasında işte ondan onrası da çok kötü..2013 lerle birlikte..Oralara hiç girmeyim. şimdilik sadece kıbrısa ve ankaraya odaklanın. Aralıkla birlikte haberleri iyi takip edin. Özge müsait olursam belki ulaşırım bilmiyorum. Ama kendi numaramı ya da yerimi vermemeyi tercih ederim. Bu söylediğim şeyleri çünkü daha önce dediğim gibi iki kanatta biliyo.. İlluminati de gördüğünüz gibi bu sene tutturdu.. önceki senelerde de böyle beklemeler yapmışlardı. Ama bu sene tutturdular….

  53. yasinyasin 2 years ago   Reply

    lan mustafa sendemi aydınlanmış olanlardansın :D

  54. volkan 2 years ago   Reply

    Mustafa kardes olasi rusya_turkiye savasinda neler olabilcegini tahmin edebiliyormusun hic ? Bu iddaa’dan ancak bilim kurgu filmi cikar.. Turkiye nato uyesi ve nato’nun kurulma amaci zaten zamaninda rusyaya karsi bir olup amerikaninda destegini almakti.. Amerika birlesik devletleri ve rusyanin birbirlrine olan yaklasimi ortada iken ve natonun hali hazirda ABD,ingiltere,ispanya.kanada,fransa, hollanda,almanya,belcika gibi ulkeler basta olmak uzere 28 uyesi varken rusyanin buna tesebbus etmesi bile cok zor gorunuyor. Nato birlik olur veya olmaz ama olma ihtimali bile rusya durduracaktir. Kucuk bir ihtimal olsa bile iraninda olasi bi rusya savasinda turkiyenin yaninda yer alma ihtimali savas olasiligini dahada dusuruyor..

  55. Bir dost 2 years ago   Reply

    Arkadaşlar illüminati ile ilgili çok iyi bilgiler buldum;
    Site sahibi 1 in numarası:+1.4806242599
    Site sahibi 1 in fax numarası:+1.4806242598
    Oturduğu evin adresi:15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353
    America/Los_Angeles
    California
    Bu bilgileri nasıl bulduğumu merak edenlerede söyleyeyim de yanlış anlaşılmasın sadece hacker arkadaşlarım var o kadar :D

  56. özge 2 years ago   Reply

    musatafa lütfen bana ulaş

  57. metin 2 years ago   Reply

    bendede izmir görünüyor bence bunda bişeyler var!!!!

  58. ismail 2 years ago   Reply

    beyler bakın, ben savaş olmaz demiyorum.ama olmayabilir de demiyorum.ben savaşın barışın kendisi olduğunu söylüyorum.barış savaşın molasıdır beyler.bakın dikkatinizi çekerim, real madrid’de bu kadar istikrarsız form sergileyen nuri şahin’in aslında yahudi olduğunu kaçınız biliyor? ben bilmiyordum mesela.messi’nin büyük ninesinin arap olduğuna kaçınız inanabilir.şöyle bir şey de var tabi, kıbrıs iyi güzel ama su yok.lüks ucuz, yaşamsal ürünler pahalı.o nedenle bütün dünya ekmek ve su depolayıp kıbrısta yaşamaya kalkarsa, ufacık adada 6.342.321.234 kişi oluruz.netekim, dikkatinizi bu oktaya veriniz.oktay derelioğlu

  59. Mustafa 2 years ago   Reply

    Bu ara da kıbrıs ve ankaradaki harbin kimle yapılacağını yazmayı unutmuşun.Bu savaş hiç ummadığınız yerden olucak.ne rum ne suriye ne israil. ruslar ile yapılacak.. o yüzden durum çok ciddi. kasım sonu gibi ruslar akdenize gemilerle inince daha iyi farkedesiniz.yukarda bi arkadaş deccalin çıkış tarihidir belki falan demiş, deccali bekliyolar doğru ama o sitedeki tarih başka tarih. deccal ise 2017 – 2018 gibi çıkıcak..daha önce dediğim gibi 2011 düğmeye basılan tarih.Yazdıklarım gazete haberi değil bildirilen buldurulandır.Ancak kesinlik ifade edemem asla.En doğrusunu Allah bilir..

  60. Mustafa 2 years ago   Reply

    Bazı şeyler mantıki çıkarımlar ile açıklanacak kadar basit değildir ve ispatı için oluşları beklersin. ben de zaten şuan için inanmayacağınız için diye belirttim. üç senedir ben bu araştırmaların, bilgilerin ve verilen haberlerin içindeyim ve geçen seneki veriler aynen gerçekleşti (akdeniz çevresindeki ülkelerin savaşları ve rejim değişiklikleri-kuzey güney kore savaşı-asyadaki deprem vs) şuan için ise kıbrısta aralık – ocak gibi savaş sözkonusu. ve ordan da ankaraya sıçrıyor ve de sonrasında istanbula.. ben şuan sadece çok az bi kısmını aktarıyorum ki yorum en azından yayınlansın da faydalanacak olan insanlara ulaşsın. inanmayan zaten inanmaz.. nesrin kardeşim kıbrıstan çıkabiliyosan çık.çıkamıyosan evine bol su ve kuru gıda depola. daha doğrusu sığınağa. en azından başbakan erdoğanın 3 gemi ile birlikte adaya hareketi başlangıç olarak dikkate alınsın.bu savaş ortamı 4 ay civarı devam etcek.. bi de kuran da 2 güneş diye bişey geçmez. marduğa gönderme yapmayın bu şekilde.ayrıca tufan da değil şuan için. depremsel olaylar yıkıcak… önce denizli- sonra izmir – sonra istanbul 5sene içinde.. ama batma ve sel bazı ülkelerde ve illerde etkili olacak. kıbrıs başlayınca ankaradan da bilhassa uzak durun.boşaltın hemen.. umarım bu şekilde yayınlarsın admin daha fazla yazmam ya da daha açık yazmam seni de zor durumda bırakabilir…..

    • özge 2 years ago   Reply

      mustafa bana ulaşırsan cok sevinirm benm bu konular hakkında mrk ettigim cok sey var konusabilrsek sevinirm simdiden teşekkürler 05077018072

    • özge 2 years ago   Reply

      musatafa bana ulaşırsan en kısa zamanda sevinirm 05077018072

  61. eshirra 2 years ago   Reply

    Sorry, you are too late. yazısı cıkacak baska da bi bok olmayacak …

  62. yasinyasin 2 years ago   Reply

    bendede Adana çıkıyo arkadaşlar bana kalırsa biri yada birileri bizim pisikolejimizi bozmak için bunlar yapıyor .Bu arada bu adamlar 25. kare olayını ,şöyle açıklayayım şimdi sizin gözünüzle gördüğünüz herşey (tv,pc,kitap,gitar,masa.vb) herşey beynin algıladığı 24 kareden oluşur fakat 25. kare olayına örnek verirsek coca kola’nın içecek dolabında bir kadın resmi var siz bunu beynin algıladığı 24 kareyle göremezsiniz ve bu kadının resmi bilinç altına atılır böylece sizi cinsel isteğe yöneltir illuminati’nin sembolününde (piramit üstünde göz) 25. kare ile ilgisi olduğunu düşünüyorum fakat bilinç altınıza yolladığı mesajı bilmiyorum ,peki ben bu sembolü nasıl göreyim derseniz nickelodeonun gizli sembolü dikkatli bakarsanız pirmit üstünde gözdür bu illuminatide süngerbobda kullanıldı suqid word ün üyesi olduğu bir grup var patric le süngerbobda onları izliyo faln filan ama sqid wordun üyesi olduğu grubun simgeside gözdür ayrıca farklı bir bölümde süngerbob illuminatinin el işaretinide yapıyor .BİRDEN ÜNLÜ OLAN İSİMLERİNDE (RİHANNA ,ACUN ILICALI,LADY GAGA,EMİNEM VB) MASON YANİ İLLUMİNATİ ÜYESİ OLDUĞU SÖYLENİYOR.

    • alpcan 2 years ago   Reply

      arkadaşlar lütfen bilmediğimiz konularda konuşup hurafeler yaratmayın bi kere illuminati ve masonluk ayrı çıkış noktaları sadece yakın onun dışında farklı şeyler kayıp sembol kitabını okumanı tavsiye ederim

  63. nesrın 2 years ago   Reply

    http://www.timeturk.com/tr/2011/10/21/7-aralik-2011-tum-bankalarin-sonu-olabilir.html
    bunuda mutlaka okuyun arkadaşlar buda bı ıhtımal

  64. nesrın 2 years ago   Reply

    arkadaşlar benim düşündüğüm bu sıtenın gerı sayım tarıhının marduk gezegenının ortaya çıkmasıyla alakalı olduğuydu muhtemelen hepınız biliyorsunuzdur planet x yada nıburı olarakta bılınen 3 mılyonmu mılyarmı yılda bır bızım gunes sıstemımıze gırıp dunyaya dogal felaketler getıren bır gezegen oldugu düşünülmekte en son geldiğinde nuh tufanı olduğuda idda ediliyor kızıl gezegen de denıyor buna bıde şöyle bişey var nasturadamusun kehanetlerınde 3 hılal, dunya ve dunyaya yanasan kırmızı bı akrep var zaten kuranı kerımde ben okumadım ama ıkı gunes olacagı falan gecıyormus dıye duydum bu ıkı gunesten bırının marduk olma ıhtımalı olabılır ne kadar dogru orasını bılemem ama savaş durumu söz konusuysa ben kıbrısta yaşıyorum çok yakın bır arkadaşım bana istediğin evı beyen savaştan sonra senindir dedi :) ne demek istedi? bu kadarını bılıyorum bende merakla beklıyorum acıkcası

  65. Ahmet 2 years ago   Reply

    Mustafa sana inanmamız için kanıtlaman gerek..

    Semih sende kendini ötp mi zannediyorsun ne zannediyorsun bilmiyorum, bu işler öyle takip ediyoruz falandı filandıyla olmaz.

  66. ishmir 2 years ago   Reply

    calıfornıa cıkıyor arkadaslar .bu onların yöneticilerinin bulundugu yer biliyorsunuz
    IP: 74.125.38.80

    Continent:NA

    CountryCode:US

    ISP_Location:Mountain View

    ISP_Regional_Identifier:California

    ISP_LONG_LAT:37.4192,-122.0574

  67. rahatsız 2 years ago   Reply

    <!–

    IP: 95.10.41.97

    Continent:EU

    CountryCode:TR

    ISP_Location:Trabzon

    ISP_Regional_Identifier:Trabzon

    ISP_LONG_LAT:41.005,39.7269
    bu çıktı arkadaşlar bu işte bişeyler var . büyük ihtimalle en yakınımızda bulunan yerin ıp sı çıkıyor .

  68. Semih 2 years ago   Reply

    Mustafa kardeşim biz bu olayı 2 haftadır araştırıp takip ediyoruz.Seninle özelden konusalım.Adresim Silentt_boyy@hotmail.com

  69. Mustafa 2 years ago   Reply

    yorumları okudum ancak bu tahminleriniz öylesine sığ kalmakta ki gerçeklerin yanında.. bu sitede verilen tarih 7.11.2011 geri sayımın son bulduğu, iki kutup (şer ve ilahi) tarafından da bilinen çok önemli bir tarihtir. şuan bunu açıklamakla vazifeli değilim.ancak şuan için inanmakta zorlanacağınız şeyler olacağı için anlatamam zamanı gelince zaten farkedeceksiniz. ama sadece şukadar söyleyim bu tarih görüntüde birşey ifade etmeyecek şeklen bişey değişmeyecek. ama farklı bir nüzul olucak bu şuan için anlatılmaz. ayrıca bu tarih sonun başlangıcı olan tarihtir. ve en yakın etkileri de bir iki ay sonra o belirtilen tarihlerde kıbrısta çıkacak savaşla daha belirgin hal alacaktır.bilgilerinize.. öncelikle de kıbrıstan uzak durun arkadaşlar..

    • yusuf 2 years ago   Reply

      bilader ben kıbrısta okuyorum.. ne olacak ?

      • Mustafa 2 years ago   Reply

        Aşağıda yorum olarak yazdım kardeş. Oku faydalan dikkatli ol.Uyanık ol. Haberleri takip et.Bahsettiğim şeyleri gözlemlediğinde ona göre davran.

    • onur 2 years ago   Reply

      mustafa arkadaş ben de savaştan şüpheleniyorum. Türkiye Suriye’ye girmeye hazırlanıyor. Diğer yandan Kıbrıs’daki gizli gerginlikler ve İsrail’in tutumu. Ortadoğu merkezli bir dünya savaşı olabilir mi?

      Ama görünüşe göre işin aslını biliyorsun, bu 7 Aralık 2011′in anlamı nedir?

  70. hello 2 years ago   Reply

    arkadaşlar netcraftan siteyi sorgulattım site baya eski vede amerikadan yayın yapıyor..web serverr ı Apache/2.2.3 (CentOS)
    kullanıyorlar site uzun zamandır aynı şekilde yani el falan değiştirmemiş..belkide ilgi çekmeğe çalışıyorlardır…

  71. fenris 2 years ago   Reply

    bu onlar için deccalın geleceğine inandıkları tarih olabilir…ve deccal geldiğinde hersey için çok gec olcak…

  72. tuman 2 years ago   Reply

    siteye girinde ctrl+a ya basık tutun!

    • boranxy 2 years ago   Reply

      tuman mors alfabesi olabilir bu…

  73. Soner ORHAN 2 years ago   Reply

    Arkadaşlar daha önce sitede sağ tıklama ile kaynağı görüntülediğinizde burada sitenin kodlamalarına ulaşabiliyordunuz. Şimdi ise siteye girdiğimizde hangi ülkeden ve hangi IP adresinden bağlandığımız hakkında bilgi veriyor. Yani yukardaki IP adresini alın Google’da My IP yazın oradan IP adresinize bakın aynısının olduğunu göreceksiniz. Yani sizin hakkınızda bilgi veren bir kodlama.

  74. onur 2 years ago   Reply

    arkadaşlar olayı çözdüm, ip adresinin kaynağı ankara yakınlarında. Siteye girip kaynağı görüntüle diyorsunuz ve en üstte ip adresi yazıyor, o ipyi googledan aratın ve çıkan ilk sayfa
    http://ip-reports.org/78.169.192.0/ yani burdan görebiliyorsunuz. Orda 78.169.192 ile başlayan tüm ip ler var. 13 lü biten ise bizim aradığımız olduğuna göre…

    Bunu yayınlayan adam muhtemelen sıradan biri ve çoğumuzu kandırıyor. Yalancının teki inanmayın bunlara.

    • Soner ORHAN 2 years ago   Reply

      Hocam sakın bu bahsettiğin IP senin IP olmasın? Yani verdiğin IP senin bağlandığın IP ile nerdeyse aynı. Bu sitenin domain kaydı neredeyse internet tarihi kadar eski. Yani Ankara lokasyonlu olma ihtimali yok. Senin bir yanlışın var.

      • onur 2 years ago   Reply

        benim ip değil ama benim de kafam karıştı şimdi. illuminati.org a bir daha baktım kaynağı görüntüle dedim ve altta Bolu yazıyor?

        • habib 2 years ago   Reply

          bende şimdi baktım ve bendede istanbul gözüküyor..

          • hande 2 years ago  

            nerden bağlanıyorsak orası mı gözüküyor anlamadım.hangi şehirlerdesiniz? bende yaşadığım şehir gösterdi, ankara. tuhaf gerçekten..

          • Cengizhan Simsek 2 years ago  

            bendede yalova gösteriyor ama ben antalyadayım ?

          • arpl0wes 2 years ago  

            arkadaşlar illimunati bu kadar basit bir şey değil. ve bunun için nereden bağlanıyorsan sana en yakın ip adresini veriyor . o bakımdan boşuna bulmaya calısmayın. dünyanın en bilinmedik yerinden yada sıradan bildiğimiz biyerinden yazıldıgı için araştırmaya gere yok cunki bulamazsınız. Bu adamlar site işini dünyadaki en iyi bilenler. 43 days + 20h : 59m : 44s sonra ne olucak bakalım . Unutmayın herşeyden büyük ALLAH var. Korkmayın.

          • berkay 2 years ago  

            istanbul çıktı

          • nejat 2 years ago  

            arkadaşlar sitenin kaynağı panamada… boşuna aramayın

          • falaan 2 years ago  

            bu kadar diyorsunuzda anlamıyormusunuz, hep takipteler. sen onu ararken o seni oyununa dusurmus bile. adı nedir bilmemde kötülük kokuyor

          • falaan 2 years ago  

            hatta suan bile burda olabilirler, kendilerine aslında seytanda diyolar:D

          • ayşe 2 years ago  

            bendede izmir diyo ama ben istanbuldayım gerçekten çok merak ediyorum doğrusu..

    • grksiz 2 years ago   Reply

      KArdes TNT yi izliyorum orda dedi İlluminati ile ilgili hersey anlatıyo kimsede kandırılmıyo…!

    • can 2 years ago   Reply

      belki de ankarada bir yerde gerçekleşecek bir şeyi o şekilde şifrelemişler?

    • Duygu 2 years ago   Reply

      Arkadaslar nereden girerseniz oranın IP adresini gösteriyorlar. Habertürk’te okuduğum bir habere göre sitedeki geri sayımın Panama civarından yapıldığı testip edilmiş.

      • Gizli 2 years ago   Reply

        bunu haber türkte verdiler mi ?

Leave a Reply

Yorum Onayı: